رضوانی در گفت‌و‌گو با پرسون؛

دستکاری در جداول بودجه ۱۴۰۰ صحت ندارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اتفاق ویژه‌ای در بودجه سال 1400 که متفاوت با سال‌های اخیر باشد؛ وجود ندارد. ضمن این که مجلس جداول را طبق روند تهیه کرده و شورای نگهبان نیز تائید و تبدیل به قانون شده است.
تصویر دستکاری در جداول بودجه ۱۴۰۰ صحت ندارد

غلامحسین رضوانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص بحث تغییر در ارقام جداول بودجه 1400 به خبرنگار سایت خبری پرسون، گفت: موضوع را به شکلی که برخی نمایندگان مطرح می‌کنند؛ قبول ندارم و نامه‌ای را که تهیه شده بود را امضاء نکردم.

رضوانی افزود: این موضوع در سال‌های گذشته نیز در بودجه وجود داشته است. زیرا هیچ وقت فرصت و امکان پرداختن به تک تک ارقام جداول توسط نمایندگان نیست. به طور معمول تبصره‌ها به صورت مفصل بررسی می‌شوند و در نهایت تبصره‌ها و جداول به تصویب صحن مجلس می‌رسد.

وی ادامه داد: اتفاق ویژه‌ای در بودجه سال 1400 که متفاوت با سال‌های اخیر باشد؛ وجود ندارد. ضمن این که مجلس جداول را طبق روند تهیه کرده و شورای نگهبان نیز تائید و تبدیل به قانون شده است.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که اهداف برخی نمایندگان مجلس از اظهار این موضوع چیست؛ گفت: باید از خود این افراد پرسید. زیرا افراد مختلف با نظرات متفاوت هستند و ممکن است انگیزه‌های مشابه‌ای نداشته باشند. بنابراین در خصوص اهداف و انگیزه آنها صحبتی ندارم.

رضوانی در پایان تاکید کرد: بودجه وقتی قانون شود؛ ابلاغ می‌شود و برای همه لازم الاجرا است.

285482