پویش ایران مهربان در البرز

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان البرز هدف از پویش ایران مهربان ایجاد بیش از ۳۸ هزار ارتباط بین ایتام و محسنین با حامیان است.
تصویر پویش ایران مهربان در البرز

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، محمد محمدی فرد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام، تصریح کرد: هدف گذاری استان البرز در پویش ایران مهربان ایجاد بیش از ۳۸ هزار ارتباط بین ایتام و محسنین با حامیان گرامی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۷۲ یتیم و ۳۲۷۳ فرزند محسنین مورد حمایت کمیته امداد البرز هستند، گفت: از ابتدای پویش ایران مهربان یعنی از ۱۵ شهریور ماه سال گذشته تا کنون بیش از ۲۲ هزار ارتباط بین فرزندان معنوی و حامیان برقرار شده است.

این مسئول ضمن قدردانی از حضور حامیان محترم البرزی در این پویش گفت: از تمام مردم نیکوکار البرز که با حمایت خود لبخندی بر لب‌های ایتام و فرزندان محسنین می‌نشانند صمیمانه تشکر می‌کنم.

محمدی فرد خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار البرز می‌توانند با مراجعه به ۱۳ اداره کمیته امداد، بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان و ارسال عدد ۲۶ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ به منظور پیوستن به پویش ایران مهربان و کمک به فرزندان معنوی خود اقدام کنند.

285481