جزییات جدید از تجاوز چهار ساله به هانیه توسلی

هانیه توسلی که قبلا با انتشار متنی به جنبش "من هم" یا همان "metoo" پیوسته بود متن پست قبلی را حذف کرد و با انتشار پست دیگری اظهار نظر دیگری داشت.
تصویر جزییات جدید از تجاوز چهار ساله به هانیه توسلی

به گزارش سایت خبری پرسون، هانیه توسلی گفت: دردی که از آن حرف زدم هیچ ارتباطی به هیچکدام از فیلم‌هایی که در آنها بازی کرده‌ام ندارد.

به گزارش گروه چهره ها رکنا، هانیه توسلی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران چند روز پیش با انتشار پستی مدعی شد او نیز همانند زنان دیگر در دنیای هنر مورد تجاوز قرار گرفته است، این اظهارات خانم بازیگر جوان حواشی زیادی را به همراه داشت.

به تازگی هانیه توسلی متن پست قبلی خود را پاک کرد و با انتشار پست جدیدی اینطور نوشت:

متن پست قبل تغییر می‌کند. من می‌دانم اذهان عمومی روزی رشد خواهد کرد و ظرفیت پذیرش مشکلات زنان این سرزمین را خواهد داشت. روزی می‌آید که وقتی زنی دردی را فریاد می‌زند، همدلی و درک و فرهنگ جامعه حمایتش خواهد کرد. به امید آن روز.

نیت من اعلام همدری با زنان آزاردیده بود، خود من هم مثل خیلی‌ها آزار دیده‌ام. آزار و تعرض و تبعیض جنسیتی و توهین و تحقیر زنان سال‌های سال است که در ریز و درشت زندگی‌مان وجود دارد.

این ماجرا زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که مردان در موضع قدرت به خودشان اجازه‌ گفتن هر حرف و انجام هر رفتاری را می‌دهند. کاش نترسیم، حرف زدن در مورد آزار و تعرض وقتی در جایگاه ضعیف‌تر باشی شجاعت و جسارت فوق‌العاده‌ای می‌خواهد، می‌دانم.

285322