رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان خبر داد؛

3 کشتی‌گیر ناشنوای آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی گفت: "علی شکیبازاده" نائب قهرمان جهان و قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری از ارومیه، "حسین سیفلو" قهرمان و دارنده چندین مدال طلای ایران از خوی و "شهاب رحیمی" دارنده چند مدال رنگارنگ نقره و برنز ایران از بوکان سه نماینده استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
تصویر 3 کشتی‌گیر ناشنوای آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی معروفی اظهار داشت:"علی شکیبازاده" نائب قهرمان جهان و قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری از ارومیه، "حسین سیفلو" قهرمان و دارنده چندین مدال طلای ایران از خوی و "شهاب رحیمی" دارنده چند مدال رنگارنگ نقره و برنز ایران از بوکان سه نماینده استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: این اردو جهت حضور در دومین مرحله اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و فرنگی برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان ٢٠٢١ برگزار خواهدشد.

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون ١۵ ورزشکار استان در تیم‌های ملی ناشنوایان در رشته‌های مختلف ورزشی حضور یافته و ٧ رشته از ١٧ رشته تحت پوشش هیات نیز فعالیت جدی خود را آغاز کرده‌اند و تلاش می‌کنیم با حمایت از همه ورزشکاران ناشنوای استان، مدال‌های رنگارنگی را در مسابقات مختلف کسب و افتخارآفرینی کنیم.

ششمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان بزرگسالان و چهارمین دوره جوانان آزاد و فرنگی ۲۰۲۱، به میزبانی ترکیه برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/

278885