کسب موفقیت جدید برای آموزش و پرورش استان البرز

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از بین ۳۱ استان کشور در مجموع ۱۴ معلم نمونه کشوری انتخاب شدند که یکی از این ۱۴ نفر، دبیر شاغل در استان البرز است.
تصویر کسب موفقیت جدید برای آموزش و پرورش استان البرز

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، سالار قاسمی با بیان اینکه در کل استان ها و از بین ۳۱ استان کشور در مجموع ۱۴ معلم نمونه کشوری انتخاب شدند که یکی از این ۱۴ نفر، دبیر شاغل در استان البرز است.

وی اضافه کرد: ۱۴ معلم البرزی به مرحله کشوری طرح شناسایی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید راه معرفی شدند که از بین آن ها خانم مریم ترکاشوند با داشتن پنج سال سابقه کار توانست رتبه نخست کشور را در تولید محتوای آموزشی مدرس دوره های ضمن خدمت به خود اختصاص دهد.

این مسئول تصریح کرد: مریم ترکاشوند دارای مدرک فوق لیسانس زبان و ادبیات عربی در دوره اول متوسطه مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس است.

وی با بیان اینکه این معلم نمونه مدرس استانی دوره های ضمن خدمت، سرگروه درس عربی، تولید کننده محتواهای استانی درس عربی است، گفت: توانست با داشتن ارتباط موثر و با کیفیت با دانش آموزان و اولیای دانش آموزان، حضور موثر در جلسات مجازی شورای دبیران و گروه های آموزشی و پیگیری وضعیت درسی دانش آموزان به عنوان یکی از معلمان موفق استان البرز معرفی و منتخب کشوری شود.

قاسمی ادامه داد: معلم نمونه کشوری از استان البرز مولف چندین جلد کتاب نیز می باشد و افتخار بزرگی است که معلمان این استان هر سال موفق به کسب عنوان معلم نمونه درکشور می شوند.

وی بیان داشت: تعدادی از استان ها امسال نتوانستند معلم نمونه کشوری داشته باشند و تنها چند استان موفق به کسب رتبه برتر در طرح طرح شناسایی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید شدند.

این مسئول اشاره ای به ایثار و از خودگذشتگی معلمان برای آموزش مناسب به دانش‌آموزان به روش‌های حضوری و غیرحضوری در ایام سخت کرونایی داشت و تصریح کرد: جهاد معلمان در زیست بوم جدید تعلیم و تربیت قابل تقدیر است.

قاسمی در پایان با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش به عنوان سکاندار تعلیم و تربیت اسلامی- ایرانی همواره باید نزد تمامی مسئولان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد، عنوان کرد: معلمان از سال گذشته که یکباره مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شد، نشان دادند که از کرونا هراسی ندارند و حتی اقدام به آموزش خانه به خانه دانش آموزان کردند تا فرآیند آموزش در جریان باشد به همین دلیل می توان از آنان به عنوان مدافعان بی سنگر دراین شرایط سخت کرونایی نام برد.

285170