توزیع 700 هزار تن آسفالت در معابر کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره بر اینکه در طی چهار سال اخیر 700 هزار تن آسفالت در معابر کرج توزیع شده است، گفت: با پیگیری جدی مسئولان ذی‌ربط، تاکنون در خصوص وضعیت آسفالت معابر تحولات چشمگیری را شاهد بوده‌ایم.
تصویر توزیع 700 هزار تن آسفالت در معابر کرج

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه توجه ویژه به بهسازی و آسفالت معابر یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان است که در دوره پنجم شورای شهر کرج با جدیت پیگیری شد، افزود: میزان آسفالت تولید شده در سال ۹۸ بالغ ‌بر ۲۱۵ هزار و ۸۳ تن است که از این میزان حدود ۶۱ هزار و ۶۹۱ تن برای لکه‌گیری در سطح شهر و ۱۵۳ هزار و ۳۹۲ تن به‌صورت مکانیزه در اختیار مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قرار گرفت.

وی با اشاره به این که سال گذشته ۲۱۲ هزار و ۱۲۲ تن آسفالت در کارخانه آسفالت تولید شده است، گفت: طرح نهضت آسفالت در کرج با توجه به فرسودگی آسفالت در برخی معابر اصلی و فرعی امری مهم تلقی می‌شود و می‌توان گفت با پیگیری جدی مسئولان ذی‌ربط، تاکنون در خصوص وضعیت آسفالت معابر تحولات چشمگیری را شاهد بوده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: اولویت ساماندهی معابر در دوره پنجم مدیریت شهری با مناطق محروم و کم برخوردار و همین‌طور شریان‌های اصلی ارتباطی شهر بوده است و تلاش کرده‌ایم تا پروژه‌هایی که از محل عوارض‌های پرداختی شهروندان اجرایی می‌شوند در راستای نیاز‌های حقیقی شهر باشند و در این راستا کمیته‌ای معابر موردنیاز جهت اجرای عملیات آسفالت‌ریزی را رصد و نسبت به اولویت‌بندی آن‌ها اقدام کرده است.

سلیم نژاد ادامه داد: همان‌طور که شاهد بودیم سال گذشته به‌رغم نوسانات شدید قیمتی و تورم و گرانی کم‌سابقه، اما هر هفته در مدیریت شهری کرج افتتاحیه‌ها و کلنگ زنی‌های کلانی برگزار می‌شد و پروژه‌هایی که بعضاً درگذشته مورد کم‌توجهی قرارگرفته بودند، مورد بهره‌برداری قرار گرفتند. نمونه بارز اقدامات عمرانی تلاش برای تکمیل فاز نخست قطار شهری است که به حمد الهی در نیمه نخست سال به ثمر می‌نشیند.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه میزان تولید آسفالت طی سه سال اخیر قابل‌توجه بوده به‌طوری‌که در سال ۹۷ ما شاهد تولید ۱۰۲ هزار و ۸۰۰ تن تولید آسفالت بوده‌ایم، تصریح کرد: که از این میزان ۵۱ هزار و ۲۴۷ تن بابت لکه‌گیری در مناطق و سازمان‌ها صرف شد و ۵۱ هزار و ۵۵۳ تن دیگر نیز به‌صورت آسفالت مکانیزه در سطح شهر کرج توزیع‌شده است.

285065