رییس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت گیلان مطرح کرد؛

تداوم پرداخت تسهیلات حمایت از تولید در سال جدید

رییس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه  در راستای تحقق شعار سال تسهیلات حمایتی واحدهای تولیدی در سال جدید نیز پرداخت می‌شود، گفت: لازم است با همکاری اساتید دانشگاهی و صنعتی اتاق فکرهایی در راستای ریل گذاری برای عملیاتی شدن شعار سال و سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید مولد و پویا تشکیل شده و از ظرفیت‌های عظیم دانشگاهی در تعیین استراتژی‌های جدید استفاده شود.
تصویر تداوم پرداخت تسهیلات حمایت از تولید در سال جدید

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، فرهاد دلق‌پوش امروز در جمع خبرنگاران رشد 20 درصدی اشتغال صنعتی در گیلان را با وجود همه مشکلات و تحریم‌های خارجی مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: حمایت‌های مختلف در سال جدید از طریق ارائه تسهیلات اختصاصی به بخش تولید ادامه پیدا می‌کند.

رییس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت گیلان حمایت‌هایی که از بخش تولید در سال جهش تولید شد را برشمرد و در تشریح آن یادآور شد: سال گذشته بیش از هزار و 504 میلیارد تومان در راستای حمایت و پشتیبانی از صنعت در قالب کارگروه رفع موانع به واحدهای صنعتی گیلان تسهیلات پرداخت شد.

دلق‌پوش شمار این واحدهای صنعتی در استان گیلان که از این تسهیلات بهره‌مند شدند را 425 واحد اعلام کرد و بیان داشت: امسال را مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نامگذاری کردند بنابراین در راستای تحقق شعار سال این تسهیلات حمایتی در سال جدید نیز پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال 99 که موسوم به شعار جهش تولید بود 214 واحد صنعتی جدید در استان گیلان ایجاد شد تصریح کرد: علاوه بر این‌ها تحقق چیزی حدود 39 طرح توسعه با سرمایه‌گذاری معادل هزار و 200 میلیارد تومان و با ایجاد اشتغال برای بیش از هزار و 100 نفر از دیگر توفیقاتی است که در سال گذشته به دست آمد.

رییس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت گیلان همراهی و مشارکت همه‌جانبه و سازنده مدیران اقتصادی و اجرایی استانی و ملی را در جهت رفع موانع تولید و پشتیبانی مضاعف از صنعت را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: امیدواریم با فراهم شدن این بسترها شاهد پویایی تولید و رشد سرمایه،گذاری بیش از گذشته در گیلان باشیم.

دلق‌پوش تشکیل اتاق فکر با همکاری اساتید دانشگاهی و صنعتی در راستای ریل‌گذاری جهت فراهم کردن بسترهای تحقق شعار سال را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برای عملیاتی شدن شعار سال و سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید مولد و پویا لازم است از ظرفیت‌های عظیم دانشگاهی در تعیین استراتژی‌های جدید استفاده شود.

منبع: شبستان

284378

مطالب مرتبط