ملی پوشان والیبال در گفت و گو با پرسون؛

آلکنو یکی از بهترین مربی‌های حال حاضر دنیاست/ امیدوارم مانند همیشه عملکرد قابل قبولی را ارائه کنیم

ملی پوشان والیبال کشورمان که این روزها خود را برای حضور پر قدرت در رقابت‌های لیگ جهانی و المپیک 2020 توکیو آماده می‌کنند در خصوص آخرین وضعیت اردوهای تیم ملی صحبت کردند.
تصویر آلکنو یکی از بهترین مربی‌های حال حاضر دنیاست/ امیدوارم مانند همیشه عملکرد قابل قبولی را ارائه کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از این که این رقابت‌ها در سال 2020 به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا به تعویق افتاد، اما چندی پیش فدراسیون جهانی برنامه جدید این رقابت‌ها را اعلام کرد. لیگ ملت‌ها از تاریخ 21 اردیبهشت 1400 برای بانوان و 24 اردیبهشت 1400 برای مردان آغاز خواهد شد. هر بخش از رقابت‌ها شامل 16 تیم می شود که طی پنج هفته در گروه‌های چهار تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در نهایت شش تیم راهی مرحله پایانی خواهند شد تا تکلیف قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود. مرحله پایانی سومین دوره رقابت‌ها در بخش بانوان به میزبانی چین برگزار می‌شود و مرحله پایانی مردان از 2 تا 6 تیر 1400 در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد. تمرینات تیم ملی والیبال برای شرکت در رقابت‌های لیگ جهانی و بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و با حضور کادرفنی جدید در حال برگزار است.

علی شفیعی، سرعتی زن تیم ملی والیبال درباره آخرین روند تمرینات تیم مل در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون اظها کرد: تقریبا سه هفته‌ای است که در اردو هستیم. ابتدا تمرینات را برای رفع آسیب‌های بدنی شروع کردیم اما حالا با آمدن کمک مربی ایتالیایی و سرمربی روسی با فشار بیشتری خودمان را ابتدا برای حضور در لیگ ملت‌ها و سپس المپیک توکیو آماده خواهیم کرد.

وی افزود: دو ماراتن سخت را در پیش داریم. امیدوارم بتوانیم مانند همیشه عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.

محمد جواد معنوی نژاد، دیگر ملی پوش کشورمان نیز درخصوص میزان آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی به پرسون گفت: چند هفته‌ای است که تمرینات را انجام می‌دهیم. ابتدا تمرینات از فشار ملایم شروع شد و روز به روز با انجام تمرینان بدنسازی فشار اردو هم بیشتر شد. سرمربی تیم ملی هم که به تازگی به ما اضافه شده و امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند تا بتوانیم با آمادگی لازم و کامل در مسابقات پیش رو شرکت کنیم.

معنوی‌نژاد در پایان در مورد نتیجه احتمالی والیبال ایران در المپیک 2020 توکیو گفت: مسلما آلکنو یکی از بهترین مربی‌های حال حاضر دنیاست و در المپیک هم می‌تواند به والیبال ایران کمک کند. البته قبل از هر چیز باید بگویم که حضور در المپیک برای هر رشته و هر تیمی افتخار است و هر تیمی هم که بخواهد در المپیک شرکت کند مسلما برای بهترین نتیجه شرکت می‌کند. امیدواریم که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و باعث شادی دل مردم شویم.

284374