جمع ‌آوری کارتن خواب‌ها و معتادین متجاهر از بزرگراه‌ها

معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ، از اجرای طرح جمع آوری معتادین و کارتن خواب‌هایی که به صورت ناگهانی وارد بزرگراه‌ها می‌شدند و برای خود و دیگر رانندگان خطرآفرین بودند خبر داد.
تصویر جمع ‌آوری کارتن خواب‌ها و معتادین متجاهر از بزرگراه‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی همه خانی گفت: متأسفانه در برخی مواقع شاهد تصادفات شدید فوتی و جرحی در سطح بزرگراه‌های شهر تهران بخاطر عبور معتادین متجاهر و کارتن خواب‌ها از عرض بزرگراه‌های شهر تهران هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به خطرات و تلفات جانباختگان و مصدومان تصادفات در سطح بزرگراه‌های شهر تهران و دغدغه پلیس راهور تهران بزرگ بر کاهش این حوادث و با پیگیری‌های صورت گرفته در یک طرح مشترک بین سرکلانتری ششم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس راهور تهران بزرگ، طرح جمع آوری معتادین متجاهر و کارتن خواب‌ها از سطح بزرگراه‌های منطقه ۱۵ با همکاری رئیس و کارکنان این منطقه ۱۵ صورت پذیرفت.

همه خانی بیان داشت: در این طرح مشترک، تعدادی از کارتن خواب‌ها و معتادین متجاهر، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز با تکریم و احترام جهت اسکان و سیر مراحل قانونی، به سازمان‌های مربوطه جهت رسیدگی تحویل داده شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این افراد با ورود ناگهانی خود به سطح سواره رو و معابر بزرگراهی، خطرات جبران ناپذیری بسیاری را برای خود و دیگر رانندگان به وجود می‌آوردند که در این طرح مشترک از تردد آنها به معابر جلوگیری و و در این ماه عزیز و با برکت و با احترامی خاص، تحویل مراجع و سازمان‌های مسئول گردیدند.

وی افزود: این افراد ضمن تجمع در فضای سبز معابر بزرگراهی بسیج، خاوران، امام علی (ع) بعثت و آزاد راه آزادگان در بین نیوجرسی‌ها و گاردریل های میانی به صورت ناگهانی خصوصاً در مواقع تاریکی هوا، با دویدن به سطح معابر تمرکز و حواس دیگر رانندگان را پرت و باعث تصادفات ناگوار می‌شدند.

284310