در صورت مشاهده کارتن‌خواب و بی‌خانمان با ۱۳۷ تماس بگیرید

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده افراد کارتن‌خواب با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.
تصویر در صورت مشاهده کارتن‌خواب و بی‌خانمان با ۱۳۷ تماس بگیرید

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر کاهش چشمگیر دما طی چند روز آینده و بارش نزولات الهی، گشت‌های فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر این سازمان ۲۴ ساعته به صورت آماده باش هستند.

وی تاکید کرد: همانطور که پیش از این نیز اطلاع رسانی کرده بودیم ۴۰ گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در مناطق ۲۲ گانه کلانشهر تهران در حال گشت زنی و تردد هستند تا افراد آسیب دیده اجتماعی از جمله کارتن‌خواب‌ها، بی‌خانمان‌ها، در راه مانده را به مددسرا‌های پایتخت انتقال دهند.

به گفته احمدی صدر، ۲۰ مددسرا با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در پایتخت درحال خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی هستند و همچنین ۲۰ مددسرای سیار فصلی نیز در میادین اصلی و ترمینال‌های کلانشهر تهران مستقر شده‌اند تا به مددجویان خدمت رسانی کنند.

وی افزود: همچنین ۲۲ موتورسیکلت حامی شهر نیز در حال رصد معابر در سطح مناطق ۲۲ گانه هستند.

احمدی صدر یادآور شد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن خواب مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران اطلاع دهند تا گشت‌های فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر بلافاصله به محل اعزام شده و نسبت به انتقال این افراد به مددسرا‌ها (گرمخانه‌ها) اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

597616