کتابی درباره هیپنوتیزم درمانی منتشر شد

کتاب «سوال همان جواب است: تمرکز بر راه‌حل‌ها به کمک هیپنوتیزم‌درمانی شناختی در عمل» در ۲۲۴ صفحه و با قیمت ۴۵هزار تومان منتشر شد.

تصویر کتابی درباره هیپنوتیزم درمانی منتشر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، انتشارات ارجمند، کتاب «سوال همان جواب است: تمرکز بر راه‌حل‌ها به کمک هیپنوتیزم‌درمانی شناختی در عمل»، نوشته تریور سیلوستر با ترجمه مهدی پوراصغر و دکتر میترا مصلحی جویباری را روانه بازار کتاب کرد.

هیپنوتیزم‌درمانی شناختی می‌گوید که راه‌حل مشکلاتی که افراد برای آن‌ها به مشاوران و درمانگران مراجعه می‌کنند، در خود مشکل نهفته است. این درمانگران به جای برچسب زدن به مشکلات افراد، با به‌کارگیری شیوه منحصربه‌فرد ارتباط هر مراجعه‌کننده، با دنیا و با بهره‌مندی از رویکردهای متفاوت به مراجعان در خلق راه‌حل‌های مختص خودشان کمک می‌کنند.

در این کتاب، چارچوب هیپنوتیزم‌درمانی شناختی با جزئیات بیان‌شده است و خواننده را از اولین جلسه درمانی تا کل مسیر رسیدن به نتیجه موفقیت‌آمیز می‌کشاند. این کتاب به شما سؤالاتی را یاد می‌دهد که شما را به بطن مشکل مراجع و راه‌حل برده و نشان می‌دهد چطور از پاسخ‌ها برای ایجاد تلقیناتی جامع استفاده کرده و در عین حال انتخاب‌تان از مداخله را هدایت می‌کند. هدف این رویکرد این است که کاملاً به وضوح بتوانیم به هر چیزی که الگوی مشکل مراجعان‌مان را تشکیل می‌دهد، ‌دست یابیم.

این کتاب در ۲۲۴ صفحه با قیمت ۴۵هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات ارجمند قابل دسترسی است.

284221