راه‌اندازی 340 آشپزخانه طرح اکرام مهدوی در کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۳۴۰ آشپزخانه مهدوی در هفته نخست ماه مبارک رمضان در راستای اطعام و افطاری مددجویان و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این نهاد در کرمان راه‌اندازی شد.
تصویر راه‌اندازی 340 آشپزخانه طرح اکرام مهدوی در کرمان

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمان، یحیی صادقی روز چهارشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها با اشاره به رشد کمک‌های مردمی به این نهاد افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا کمک‌های مردمی به این نهاد در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ بیش از ۱۶۰ درصد رشد داشته است.

وی حفظ کرامت و حرمت مددجویان را یک اصل کلی در کمیته دانست و بیان کرد: تلاش کرده‌ایم با ایجاد کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷ *ساده‌ترین روش زمینه پرداخت صدقات را برای مردم و خیران فراهم کنیم.

صادقی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه خدا و فرصت مناسبی برای انجام کار خیر است و ما در مجموعه کمیته امداد این تجربه را کسب کرده‌ایم که خیلی از گره‌ها را می‌توان در این ماه مبارک باز کرد.

وی افزود: خیران و مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان کرمان می‌توانند در ماه مبارک رمضان با ارسال یک عدد (از عدد یک تا ۵۰) به شماره همراه ۹۱۳۳۴۱۷۳۰۴ در برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: پیش‌بینی‌شده بود در ایام ماه مبارک رمضان ۳۱۳ آشپزخانه اطعام مهدوی به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان در سراسر استان راه‌اندازی شود که با مشارکت خوب خیران تاکنون ۳۴۰ آشپزخانه مهدوی در سطح استان راه‌اندازی شده است.

منبع:ایرنا

283921