کاردانو (ADA) و پولکادات (DOT) در حال گسترش اساسی تسلط خود در بازار

در حالی که کاردانو (ADA) و پولکادات (DOT) در حال گسترش اساسی تسلط خود در بازار هستند، با افزایش سهام، تزوس از ده ارز برتر، تنزل رتبه پیدا کرده است.

تصویر کاردانو (ADA) و پولکادات (DOT) در حال گسترش اساسی تسلط خود در بازار

به گزارش سایت خبری پرسون، سهام کاردانو و پولکادات افزایش یافته است و این دو شبکه همچنان بر رتبه بندی سهام سرمایه گذاری تسلط دارند.

طبق داده های StakingRewards، کاردانو در حال حاضر بالاترین بلاکچین از نظر ارزش سهام است که تقریباً 26.4 میلیارد دلار برای تأمین امنیت شبکه اختصاص داده است. با برچسب گذاری کل سرمایه کاردانو برابر با 36.6 میلیارد دلار ، 73٪ ADA، در حال گردش است.

StakingRewards تخمین می زند که سهام داران کاردانو، سالانه 7.22٪ سود کسب می کنند.

دومین دارایی بزرگ ارز های رمزنگاری شده توسط ارزش سهام پولکادات است که ارزش 22.7 میلیارد دلار DOT قفل شده است، که 64٪ از عرضه، در گردش میباشد. میانگین سود سالانه سهام برای DOT ، بیش از 13٪ تخمین زده می شود.

کاردانو و پولکادات در حال حاضر، 7.9٪ از 620.6 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری، که در حال حاضر برای سهام کل دارایی های رمزارزها در نظر گرفته شده است، را تشکیل میدهند.

در حالی که کاردانو و پولکادات مدت طولانی است که با بیشترین دارایی قفل شده، بر بخش سهام تسلط دارند ، سایر ارزها و دارایی های پیشرو، اخیراً اختلالات و نوسانات قابل توجهی در رتبه بندی خود تجربه کرده اند.

سولانا (SOL) در حال حاضر از اتریوم 2 پیشی گرفته و با ۹.۴ میلیارد دلار سرمایه خود، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده‌است. سهام و اعتبارسنجی SOL به دارایی قفل شده و از گردش خارج شده، که میتواند گویای این مسئله باشد که چرا سهام آن متجاوز از حدود 8 میلیارد دلار از سقف بازار است. سهام SOL سالانه 11 درصد تولید می شود.

تزوس، پادشاه پیشین سهام، با کاهش سرمایه 3.5 میلیارد دلاری با درآمد 5.5٪ در سال، به رتبه یازدهم سقوط کرده است. بر اساس گزارش Cointelegraph ، در اواسط دسامبر سال 2020 (آذر 1399) ، تزوس در رده چهارم قرار داشت.

براساس سرمایه‌ کلی، تزوس از ده مقام اول به رتبه ۳۵ تنزل پیدا کرده ‌است.

در حال حاضر اتریوم 2، با 8.2 میلیارد دلار سرمایه، در رتبه چهارم قرار دارد. طبق لانچ پد اتریوم 2، 3.9 میلیون اتریوم وجود دارد که در قرارداد سپرده Beacon Chain قفل شده است. با این حال ، فقط 3.4٪ از اتر در گردش، به سهام اختصاص یافته است، که نشان می دهد هنوز فضای قابل توجهی برای رشد سقف بازار اتریوم 2 وجود دارد.

در حالی که سهامداران اتریوم، در حال حاضر سالانه بیش از 7٪ درآمد دارند ، انتظار می رود زنجیره ی تامین آینده اتریوم، با شروع جمع آوری هزینه ها توسط سهام داران از ماشین مجازی اتریوم یا EVM ، درآمدها را افزایش دهد.

جاستین دریک، محقق اتریوم 2، پیش بینی می کند با ادغام زنجیره ای، پاداش های دریافتی حداقل دو برابر شود، و تخمین می زند که درآمدها به 25 درصد در سال برسد.

شبکه های باقیمانده که در ده رتبه بالای جدول قرار دارند، عبارتند از: Avalanche ، Algorand ، USDC ، Terra ، Binance Smart Chain و Tron .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

283640