تحلیل تکنیکال کاردانو؛ یکشنبه 29 فروردین

روز ۲۷ فوریه (۹ اسفند) کاردانو بالاترین سطح قیمت خود را در تراز ۱.۴۸ دلار به ثبت رساند. از آن زمان این ارز شاهد افت و خیزهای زیادی در قیمت خود بوده است. زمانیکه این نقاط نوسانی با استفاده از خطوط روند به یکدیگر متصل می شوند یک مثلث صعودی تشکیل می شود.
تصویر تحلیل تکنیکال کاردانو؛ یکشنبه 29 فروردین

به گزارش سایت خبری پرسون، این وضعیت پیش بینی کننده یک صعود ۴۵ درصدی است که از طریق افزودن فاصله بین سقف قیمت و کف قیمت تا نقطه شکست در تراز ۱.۴۸ دلار تعیین می شود. این حرکت می‌توانست قیمت کاردانو را به ۲.۱۶ دلار برساند.

تلاش های اخیر گاوهای کاردانو برای عبور از این خط روند با شکست رو به رو شد. زیرا فروشندگان کوتاه مدت بر خریداران غلبه کردند و باعث شدند قیمت زیر مقاومت ۱.۴۸ دلار بسته شود. این امر باعث شد تا ADA روندی اصلاحی را آغاز و سطوح ۱.۳۵ دلار و ۱.۲۶ دلار را لمس کند. به دنبال این روند نزولی ایجاد شده، قیمت تا سطح فعلی خود در ۱.۲۷ دلار کاهش یافت. جالب اینجاست که این سطح با منطقه تقاضا بین بازه ۱.۱۷ دلار تا ۱.۲۶ دلار انطباق دارد.

آخرین تلاش کاردانو برای شکست این سطوح مقاومتی یک منطقه عرضه در حدود خط مبنای مثلث ایجاد کرد که از سطح ۱.۴۵ دلار تا ۱.۵۲ دلار ادامه دارد. به این ترتیب عبور از این منطقه از اعتقاد راسخ گاوها برای افزایش قیمت و ثبت رکوردی تازه خبر می دهد.

در صورت تشکیل سقف قیمت نوسانی بالای سطح ۱.۵۲ دلار، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که کاردارنو به سمت رکورد تازه قیمت در حدود ۲.۱۶ دلار حرکت کند.

اگر خریداران نتوانند فشار فروش ایجاد شده را کنترل کند این دیدگاه صعودی به یک روند نزولی قدرتمند تبدیل خواهد شد. بنابراین شکست وتر مثلث که باعث بسته شدن قیمت زیر سطح ۱.۱۷ دلار می‌شود، تشکیل یک کف قیمت پایین تر از این سطح را به دنبال خواهد داشت که خود نشانگر آغاز یک روند نزولی تازه می باشد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: fxstreet

283172