خدمات غیرحضوری واحدهای پذیرایی در آذربایجان شرقی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از ارائه خدمات غیرحضوری در رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان خبر داد.
تصویر خدمات غیرحضوری واحدهای پذیرایی در آذربایجان شرقی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان شرقی، علیرضا بایرام زاده با اعلام این خبر، گفت: با توجه به تغییر شرایط کرونایی آذربایجان شرقی از نارنجی به قرمز، فعالیت تمامی واحدهای پذیرایی و رستوران‌های تحت نظارت این اداره کل تا اطلاع ثانوی با تغییراتی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی و همچنین آغاز ماه مبارک رمضان، فعالیت تمامی واحدهای پذیرایی و رستوران‌های تحت نظارت این اداره کل به‌صورت غیرحضوری و بیرون بر خواهد بود که به‌صورت مستمر مورد نظارت اکیپ‌های نظارتی این اداره کل و ستاد مقابله با کرونا استان قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، بایرام زاده اظهار کرد: نظارت‌های مستمر اکیپ‌های نظارتی از نوروز ۱۴۰۰ تشدید شده و تا به امروز ۲۶۱۵ بازدید صورت گرفته است که در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین شرایط بحرانی کرونا در استان نیز به‌صورت جدی اجرا خواهد شد.

منبع:ایسنا

283130