معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان تصریح کرد:

نظارت دستگاه قضایی بر روند اجرای مهار زباله در لندفل سراوان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: دستگاه قضایی بر روند اجرای امور نظارت دارد و در صورت اهمال و قصور مسئولان در انجام وظایف شان در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.
تصویر نظارت دستگاه قضایی بر روند اجرای مهار زباله در لندفل سراوان

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، احمد آقایی امروز در جریان بازدید رییس کل دادگستری گیلان از محل دفن زباله سراوان رشت و تصفیه خانه شیرابه آن گفت: بازدید امروز رئیس کل دادگستری گیلان در راستای احقاق حقوق عامه و مطالبه گری شهروندان برای ساماندهی وضعیت دفن زباله در منطقه سراوان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در جریان این بازدید، طرحی با عنوان بهسازی محل دفن زباله از سوی مشاور شهرداری رشت ارایه و توضیح داده شد، گفت: این طرح برای جلوگیری از رانش زمین و مهار زباله و دفع حشرات و آفات که موجب آزار مردم منطقه هستند ارایه شده و همچنین با کاهش حجم شیرابه، مکمل تصفیه خانه خواهد بود.

آقایی با بیان اینکه تصفیه خانه شیرآبه در کاهش خطرات زیست محیطی زباله در سراوان تاثیرگذار است، گفت: جلسات متعددی در دادگستری گیلان برای ادامه و استمرار فعالیت تصفیه خانه برگزار و مجری طرح نیز متعهد شده ظرف مدت یک ماه آن را به شهرداری رشت تحویل دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی بر روند اجرای امور نظارت دارد و در صورت اهمال و قصور مسئولان در انجام وظایف شان در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: ایسنا

283018