به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان صورت گرفت؛

برگزاری پویش "افطار با کتاب" در آذربایجان‌غربی

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی از اجرای پویش "افطار با کتاب" به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: این پویش همزمان با ماه مبارک رمضان به همت این اداره کل و با مشارکت اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.
تصویر برگزاری  پویش "افطار با کتاب" در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، خدیجه معصومی اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان پویش "افطار با کتاب»"به همت این اداره کل و با مشارکت اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این پویش شامل معرفی کتاب و قصه‌گویی با موضوع ماه مبارک رمضان و خاطره‌گویی از اولین روزه در قالب فیلم حداکثر ۳ دقیقه‌ای است و حجم فایل ارسالی کمتر از ۴۰ مگابایت بوده و به صورت افقی تهیه می‌شود.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ادامه داد: مهلت شرکت در مسابقه از 1 تا 31 اردیبهشت ماه بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir و ثبت نام در سامانه، از بخش مسابقه کتابخوانی فایل خود را بارگذاری کنند.
خاطرنشان می‌شود در هر بخش به نفر اول کارت هدیه 700هزار تومانی، به نفر دوم کارت هدیه 400 هزار تومانی، به نفر سوم کارت هدیه200 هزار تومانی و به نفرات منتخب تا نفر دهم جوایزی اهدا می‌شود و افراد در صورت هرگونه سوال می‌توانند با شماره ۳۳۴۸۷۴۳۳-۰۴۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

282950