محموله جدید واکسن کرونا فردا وارد کرمان می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: محموله جدید واکسن کرونا که بیش از 11 هزار و 200 واکسن است، فردا به کرمان می رسد که با واکسن های جدید مابقی کادر بهداشت و درمان و تعدادی از جانبازان واکسینه خواهند شد و در مجموع فاز یک واکسیناسیون تا هفته آینده در کرمان به اتمام می رسد.
تصویر محموله جدید واکسن کرونا فردا وارد کرمان می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمان، "حمیدرضا رشیدی نژاد" در گفت و گو با خبرنگاران درباره تعداد افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده اند اظهار کرد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکنون حدود 7000 نفر واکسینه شده و هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

وی افزود: محموله جدید واکسن کرونا که بیش از 11 هزار و 200 واکسن است، فردا به کرمان می رسد که با واکسن های جدید مابقی کادر بهداشت و درمان و تعدادی از جانبازان واکسینه خواهند شد و در مجموع فاز یک واکسیناسیون تا هفته آینده در کرمان به اتمام می رسد.

رشیدی نژاد با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکلی برای دریافت کنندگان واکسن کرونا در کرمان پیش نیامده، تصریح کرد: از همه ارقام واکسن هایی که وارد کشور شده، در کرمان استفاده کردیم که شامل واکسن روسی، هندی و ... است و مجموله جدید واکسن آسترانزکا است که از سوئد وارد می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پایان گفت: توصیه ما این است مردم و گروه هایی که واکسن برای آنها اختصاص یافته، در رابطه با واکسن تردید نداشته باشند چراکه بهترین واکسن، واکسن هایی است که در دسترس است.

282870