پرداخت بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان سیستان و بلوچستان در سال گذشته

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اداره چهار زاهدان گفت: پارسال در مجموع ۴۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار نیازمند و مددجویان تحت پوشش این اداره پرداخت شده است.

تصویر پرداخت بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان سیستان و بلوچستان در سال گذشته

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، احمدرضا براهویی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: بیشترین وام پرداختی در این مدت وام‌های کارگشایی یا حمایتی به مبلغ۲۳ میلیارد ریال و سایر سرفصل‌ها از جمله وام مسکن و فرهنگی نیز ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: پارسال همچنین ۱۰ میلیارد ریال در حوزه مسکن مددجویان هزینه شد که می‌توان به ساخت ۱۰ واحد مسکونی روستایی و تعمیرات و لوله‌کشی گاز منزل مددجویان اشاره کرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اداره چهار زاهدان با اشاره به اینکه موضوع بهداشت و درمان مددجویان همواره مدنظر کمیته امداد حضرت امام(ره) بوده بیان کرد: سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در زمینه خدمات ویژه درمان و ارتقای شاخص‌های بهداشتی، بیماران صعب العلاج و سوء تغذیه هزینه شد.

به گزارش ایرنا مناطق تحت پوشش اداره چهار زاهدان شامل ضلع جنوبی زاهدان، بخش مرکزی و بخش کورین می‌شود و در مجموع پنج هزار و ۴۷۳ خانوار تحت پوشش این اداره قرار دارند.

منبع: ایرنا

282867