پیوستن محمدنژاد به تیم شهرداری آستارا

کیوان محمدنژاد بازیکن سابق باشگاه‌های مطرح کشور به تیم فوتبال شهرداری آستارا پیوست.
تصویر پیوستن محمدنژاد به تیم شهرداری آستارا

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، مدیر امور رسانه باشگاه شهرداری آستارا روز جمعه گفت: محمدنژاد روز گذشته در دفتر هیات فوتبال آستارا با هیات مدیره این تیم قرارداد همکاری یک ساله امضا کرد و او سابقه بازی در تیم های شهرداری ارومیه، کاسپین قزوین، داماش گیلان، چوکا تالش، رهپویان رضوانشهر و صنعت ساری را دارد.

محمد اشجعی افزود: تیم شهرداری آستارا در ۲ بازی قبلی، بدون سرمربی به مصاف تیم ها رفت و یاشین سزاوار کاپیتان این تیم به صورت موقت هدایت تیم را بر عهده دارد اما هیات مدیره این تیم با تعدادی از سرمربی های فعال لیگ های برتر و دسته اول کشور برای قبول مسئولیت سرمربیگری مذاکره می کنند.

وی بیان کرد: تیم شهرداری آستارا در ۳۰ فروردین ماه از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت، میزبان تیم بادران تهران خواهد بود.

اشجعی گفت: شهرداری آستارا در بازی برگشت برابر مس کرمان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده بود و با ۳۱ امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات لیگ دسته اول قرار دارد.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

منبع: ایرنا

282729