عزم سپیدرود رشت برای کسب سه امتیاز خارج از خانه

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت با بین اینکه تیم با برتری در بازی خارج از خانه برابر نفت و گار گچساران می تواند دوباره یکی از مدعیان صعود از این مسابقات لقب گیرد، گفت: نباید فریب جایگاه تیم نفت و گاز گچساران در جدول رده بندی را خورد و باید با هوشیاری برابر این تیم صف آرایی کرد.
تصویر عزم سپیدرود رشت برای کسب سه امتیاز خارج از خانه

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، رادنی دیدار روز سه شنبه اظهار داشت: تیم فوتبال سپیدرود رشت هفته گذشته در جریان رقابت‌های لیگ دسته دوم در دیداری خارج از خانه برابر ایرانجوان بوشهر قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد تا پس از پیروزی خانگی که برابر مس نوین کرمان کسب کرده بود، به دومین پیروزی متوالی خود دست یابد.

وی ادامه داد: با این وجود کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت مصمم هستند تا با ارایه یک بازی زیبا، تماشاگرپسند و هجومی برابر تیم نفت و گاز گچساران نیز به برتری برسند تا به سومین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها دست یابند و در کسب پیروزی، هت تریک کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: البته نباید فریب جایگاه تیم نفت و گاز گچساران در جدول رده بندی را خورد و باید با هوشیاری برابر این تیم صف آرایی کرد و به طور حتم کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت برای این دیدار و پیروزی در این بازی خارج از خانه، برنامه ها و تاکتیک های خاصی دارد.

دیدار بیان کرد: با وجود دو پیروزی متوالی و همچنین یک بازی کمتر که سپیدرود رشت دارد، این تیم با برتری در این بازی خارج از خانه، می تواند به تیم های صدر جدولی نزدیکتر شود و دوباره یکی از مدعیان صعود از این مسابقات لقب گیرد که در نهایت نیز هدف تمامی مسئولان، کادرفنی و بازیکنان سپیدرود، صعود به رقابت های لیگ دسته اول است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که دو فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر کشور حضور داشت، هم اینک تا پایان هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با انجام ۱۶ مسابقه و کسب ۲۴ امتیاز، در مکان ششم جدول رده بندی گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور قرار دارد.

سپیدرودی ها در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

سپیدرودی ها باید در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور و در دومین بازی متوالی خارج از خانه، غروب چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در گچساران مقابل تیم نفت و گاز این شهر قرار گیرد.

منبع: ایرنا

287895