مدیر کل پست استان همدان خبر داد؛

افزایش ۱۲۵ درصدی خریدهای اینترنتی

مدیر کل پست استان همدان از افزایش ۱۲۵ درصدی خریدهای اینترنتی در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۱۰ فروشگاه اینترنتی در استان فعال است.
تصویر افزایش ۱۲۵ درصدی خریدهای اینترنتی

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، محمد امیدی مدیر کل پست استان همدان اظهار کرد: در سال ۹۹ تعداد مرسوله‌های مبادله شده پستی استان بیش از ۴ میلیون و ۳۳۰ فقره بوده است به طوری که در ایام کرونا حتی در روزهای تعطیل رسمی نیز مشغول به فعالیت بود.

وی با بیان اینکه کارکنان پست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال خدمت‌رسانی بودند افزود: با شیوع ویروس کرونا و تاکید بر ماندن در خانه افزایش خریدهای اینترنتی را شاهد بودیم.

مدیرکل پست استان همدان با اشاره به اینکه اکثر مرسولات پستی شامل البسه، مواد غذایی بومی و محلی و داروهای گیاهی است گفت: ۱۱۰ فروشگاه اینترنتی در استان همدان مشغول فعالیت است که نسبت به سال ۹۸ رشد ۱۲۵ درصدی دارد.

امیدی ترافیک صادره و وارده مرسولات پستی را دارای ۴۷۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل دانست و یادآور شد: استان همدان دارای ۵۰۵ نقطه پستی دارد که حدود ۴۰ درصد آن دفاتر پستی شهری(اعم از دولتی و خصوصی ) و مابقی دفاتر ICT و نمایندگی پست روستایی فعال در بخش روستایی است.

منبع: فارس

282620