عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان:

دولت بازاریان را حمایت کند

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان گفت: دولت باید بازاریان را حمایت و تسهیلات ویژه ای را در اختیار این قشر قرار دهد.

همدان- سایت خبری پرسون؛ احمد گازرانی عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان با بیان اینکه بازاریان اجناس مربوط به بازگشایی مدارس را تهیه و در انبار فروشگاه‌ها دپو کرده‌اند، اظهار کرد: اما هنوز مردم برای خرید بلاتکلیف هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید شرایط بازگشایی مدارس به صورت شفاف اعلام شود تا مردم و بازاریان تکلیفشان را بدانند، افزود: کاسبان، انواع کیف، نوشت افزار، کفش و وسایل مربوط به سال تحصیلی جدید را وارد بازار کرده‌اند.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان با بیان اینکه بازاریان همدان به‌خاطر شرایط کرونایی بازار شب عید را از دست دادند، گفت: اگر بازار مربوط به خرید آغاز سالتحصیلی هم بی رونق باشد بدون شک ضرر جبران ناپذیری گریبان گیر کسبه خواهد شد.

گازرانی با تاکید بر اینکه اگر کرکره هر مغازه‌ای به‌خاطر نبود مشتری پایین بیاید تبعات اجتماعی به دنبال دارد، بیان کرد: دولت باید بازاریان را حمایت کرده و تسهیلات ویژه ای را در اختیارشان قرار دهد.

وی با بیان اینکه بازار همدان راکد است و بیش از 70 درصد بازاریان در حال ورشکستگی هستند، اظهار کرد: با این حال هیچ یک از همکاران ما موفق به دریافت تسهیلاتی که دولت از آن خبر داده نشده‌اند.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان در بخش دیگری به خرید و فروش های اینترنتی اشاره کرد و گفت: کسادی بازار سبب شده که بازاریان ما به کسب و کار در فضای مجازی روی آورند.

گازرانی افزود: با رونق خرید اینترنتی کالا، دیگر نیازی به حضور مشتریان در بازار نیست و می توانند از طریق فضای اینترنتی اجناس مورد نیاز و پسند خود را انتخاب کرده و سفارش دهند و اجناس سفارشی در مدت زمان مشخصی به دست آن ها خواهد رسید.

194536

مطالب مرتبط