امضای تفاهم نامه کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی

در مراسمی با حضور جلیل مالکی رییس هیات مدیره و رییس کانون وکلای دادگستری مرکز ، و علی جباری مدیر عامل بیمه رازی ، تفاهم نامه همکاری بیمه ای میان کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی امضا شد.
تصویر امضای تفاهم نامه کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی

به گزارش سایت خبری پرسون، رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در این مراسم با اشاره به قدمت صد ساله و جایگاه ویژه کانون وکلا گفت: کانون وکلا ، خانه ملت ایران است. این کانون رسالت سنگینی بر عهده دارد و پشتیبان مردم در مراجع حقوقی و قضایی است و در راستای انجام این رسالت مورد تهدید و آسیب قرار دارد.

وی افزود : صنعت بیمه کشور در برابر مخاطرات و تهدیداتی که وجود دارد می‌تواند مهم‌ترین پشتیبان کانون وکلای دادگستری باشد.

جلیل مالکی با اشاره به ویژگی ذاتی وکالت که دفاع در مقابل ناحق و ظلم است تصریح کرد : با توجه به فلسفه وجودی بیمه که به نوعی ارائه امنیت خاطر به بیمه گذاران است ، طبیعتا صنعت بیمه می تواند نقش بسیار اساسی در حمایت از نهاد وکالت ایفاد کند و امیدواریم این زمینه همکاری که به صورت رسمی برقرار شد ، قبل از هرگونه مسائل مادی ، بعد حمایتی و معنوی بیمه رازی از وکلای دادگستری باشد که با کمک بیمه رازی ، همکاران ما و وکلای سراسر کشور با امنیت خاطر بیشتری به وظیفه و رسالت خودشان در دفاع از حقوق مردم در مراجع قضایی عمل کنند.

رییس کانون وکلای دادگستری در آئین امضای تفاهم نامه با بیمه رازی خاطر نشان کرد : اطمینان خاطر دارم که این همکاری تجربه موفق و سرفصل جدید و خوبی است و کانون وکلا در کنار بیمه رازی خواهد بود.

در این مراسم که عبدالله سمامی نائب رئیس هیات مدیره ، کارن روحانی نائب رئیس هیات مدیره ، سید کاظم حسینی عضو هیات مدیره ، محمد آشتینه عضو کمیسیون روابط عمومی و احمدرضا اسعدی نژاد دبیر کمیسیون روابط عمومی از کانون وکلای دادگستری مرکز و همچنین مهندس امیر رضا واعظ آشتیانی عضو هیات مدیره، حکیمه انصاری مدیر حقوقی و ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی نیز حضور داشتند ، مدیر عامل شرکت بیمه رازی گفت:صنعت بیمه از بخشهای مهم اقتصادی کشورمان است و یکی از محصولات استراتژیک مورد نیاز کشور که امنیت ، اطمینان و آرامش است را تولید می کند.

علی جباری افزود : شرکت بیمه رازی یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در این صنعت است که امروزه بخش های مختلف اقتصادی ، صنعتی و اجتماعی کشور را تحت پوشش های مطلوب بیمه ای قرار داده است و آرامش و اطمینان را به بیمه گران خود در سراسر کشور ارائه می دهد.

جباری با بیان اینکه بیمه رازی توانائی ارائه انواع سرویس های بیمه ای مورد نیاز کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه های مختلف را دارا افزود : بیمه رازی آمادگی دارد ریسکها و تهدیدهایی که فعالان عرصه های مختلف اقتصادی ، صنفی و غیره با آنها روبرو هستند را تحت حمایت و پوشش بیمه ای خود قرار دهد .

مدیر عامل بیمه رازی تصریح کرد : امروز همه خوشحال هستیم که زمینه انحصاری قرارداد با یکی از نهادهای حقوقی که مرجع و محل رجوع مردم می باشد بیمه شده است و انشاء الله جامعه وکلای کشور از خدمات بیمه ای شرکت بیمه رازی در انواع رشته های بیمه ای برخوردار گردند .

282557