سفر وزیر بهداشت فردا به همدان

وزیر بهداشت فردا برای شرکت در جلسه ستاد مقابله با کرونا به همدان سفر می کند.
تصویر سفر وزیر بهداشت فردا به همدان

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، ربانی مهر رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان با اشاره به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی به استان، گفت: جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا فردا (پنج شنبه) با حضور دکتر «سعید نمکی» و اعضای ستاد در استانداری همدان تشکیل می‌شود.

وی افزود: در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان همدان که با حضور وزیر بهداشت، شرایط استان در خصوص همه گیری ویروس کرونا، شرایط مراکز درمانی و بهداشتی، وضعیت بیماران بستری و همچنین نحوه خدمت رسانی به بیماران کرونایی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ربانی مهر ادامه داد: استاندار همدان که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند نیز به صورت ارتباط تصویری و ویدئو کنفرانس در این جلسه شرکت می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان تصریح کرد: فرماندار شهرستان‌های تابعه استان همدان نیز به صورت ارتباط زنده تصویری و از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا حضور خواهند داشت.

ربانی مهر افزود: استان همدان همچون دیگر استان‌های کشور در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد که عبور از شرایط فعلی نیازمند رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

282465

مطالب مرتبط