نوش آبادی در واکنش به حادثه تروریستی نطنز:

پیشرفت هسته‌ای ایران با اقدامات ایذایی دشمن متوقف نخواهد شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است جمهوری اسلامی قدرت بازآفرینی و بازتولید در نصب سانتریفیوژ داشته و اقدامات ایذایی دشمن مانع پیشرفت هسته‌ای کشورمان نمی‌شود.
تصویر پیشرفت هسته‌ای ایران با اقدامات ایذایی دشمن متوقف نخواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین نوش آبادی در واکنش به خرابکاری اخیر در سایت هسته ای نطنز، گفت: این اتفاق در جریان یک اقدام تروریستی در راستای از بین بردن تأسیسات هسته ای جمهوری اسلامی صورت گرفت.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: از آنجایی که قدرت هسته ای جمهوری اسلامی باعث هراس بیگانگان و دشمنان شده، آنها تلاش می کنند از هر طریقی به این قدرت خدشه وارد کرده و اطلاعاتی از حوزه هسته ای کشورمان به دست بیاورند.

وی افزود: خوشبختانه آنقدر قدرت دستیابی به فناوری هسته ای در کشورمان بالاست که اگر هر اقدام خرابکارانه ای نمی تواند جلوی مسیر پیشرفت را بگیرد و جمهوری اسلامی باز هم قدرت بازآفرینی و باز تولید در نصب سانتریفیوژهای جدید با قدرت بالاتر را خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان تحرکات غلط و اقدامات تروریستی را خلاف حقوق بشر دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مسیر خود رو به جلوی خود در حوزه هسته ای را پیدا کرده و این اقدامات ایذایی مانع پیشرفت هسته ای نمی شود./

منبع : خانه ملت

282395