تحلیل تکنیکال اتریوم؛ چهارشنبه 25 فروردین

پس از شکست منطقه مقاومت ۲۲۰۰ دلار، اتریوم یک روند افزایشی قدرتمند را آغاز نمود. اتر (ETH) موانع بسیاری را در نزدیکی سطوح ۲۲۲۰ دلار و ۲ هزار و ۲۵۰ دلار شکست و به یک منطقه مثبت وارد شد.

تصویر تحلیل تکنیکال اتریوم؛ چهارشنبه 25 فروردین

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت بالاتر از سطح مقاومتی ۲۳۰۰ دلار شکسته شد. علاوه بر این، در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD بالاتر از یک مثلث انقباضی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ دلار یک شکست قیمت دیده شد. اکنون اتر بالاتر از سطح افزایشی ۱.۲۳۶ فیبوناچی حرکت نزولی سقف نوسانی ۲۲۰۰ دلار به ۲۱۰۲ دلار در حال ترید شدن می باشد.

افزون بر این قیمت بالاتر از تراز ۲۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) قرار گرفته است. این ارز رمزپایه، بالاتر از سطح ۲ هزار و ۳۰۰ دلار سیگنال های مثبتی نشان می دهد.

اینگونه به نظر می رسد که گاوها لمس تراز ۲۴۰۰ دلار را هدف قرار داده اند. در این مسیر صعودی، مقاومت فوری نزدیک به سطح ۲۳۵۵ دلار واقع می‌شود که به سطح افزایشی ۲.۶۱۸ فیبوناچی حرکت نزولی ۲۲۰۰ دلار به ۲۱۰۲ دلار نزدیک می باشد. هرگونه افزایش بیشتر قیمت می‌تواند راه را برای حرکت به سمت سطح ۲ هزار و ۵۰۰ دلار در کوتاه مدت هموار نماید.

اگر اتر نتواند مقاومت ۲۳۵۰ دلار را پشت سر بگذارد، احتمالاً با اصلاح نزولی دیگری روبه‌رو می‌شود. در حال حاضر اولین حمایت در نزدیکی تراز ۲۳۰۰ دلار یا منطقه شکست مثلث در حال شکل گیری می باشد.

حمایت اصلی اکنون در سطح ۲۲۵۰ دلار قرار دارد. اگر اتریوم نتواند بالاتر از منطقه حمایتی۲۲۵۰ دلار باقی بماند، به روند کاهشی خود تا منطقه حمایتی ۲۲۰۰ دلار ادامه خواهد داد. هر گونه کاهش دیگر قیمت می‌تواند لمس منطقه حمایتی ۲۱۸۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) را به همراه داشته باشد.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD کم کم در منطقه صعودی شتاب می گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در حال حاضر بالای سطح 60 است.

حمایت اصلی: 2300 دلار

مقاومت اصلی: 2400 دلار

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: newsbtc

282335