تحلیل تکنیکال اتریوم؛ پنج شنبه 26 فروردین

قیمت اتریوم در یک منطقه مثبت بالاتر از تراز ۲ هزار و ۳۰۰ دلار باقی مانده است. اتر (ETH) رونده صعودی خود را تا بالاتر از سطح ۲۴۰۰ دلار ادامه داد و این گونه عملکردی به مراتب بهتر از بیت کوین در کوتاه مدت از خود نشان داد.

تصویر تحلیل تکنیکال اتریوم؛ پنج شنبه 26 فروردین

به گزارش سایت خبری پرسون، در نتیجه این عملکرد صعودی، اتر با رکوردی تازه نزدیک به سطح ۲۴۵۰ دلار ترید شد و بالاتر از میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ قرار گرفت. در حال حاضر دومین ارز رمزنگاری شده بازار، در حال اصلاح بوده و زیر ۲۴۲۰ دلار ترید می شود. گفتنی است که در مقطعی، سطح اصلاحی ۲۳.۶٪ فیبوناچی روند صعودی کف نوسانی ۲۲۹۳ دلار به سقف قیمت ۲۴۵۰ دلار بار دیگر لمس شد.

در روند نزولی، یک حمایت اصلی نزدیک به سطح ۲ هزار و ۴۰۰ دلار در حال تشکیل است. حمایت اصلی بعدی نیز نزدیک به تراز ۲۳۷۵ دلار قرار دارد. در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD یک خط روند صعودی اصلی با حمایتی نزدیک به ۲۳۷۰ دلار در حال شکل گیری می باشد.

این خط روند به سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی روند صعودی کف نوسانی ۲۲۹۳ دلار به سقف قیمت ۲۴۵۰ دلار نزدیک می باشد. در روند صعودی، تراز ۲۴۵۰ دلار یک منطقه مقاومتی مهم به شمار می آید. بسته شدن قیمت اتر بالاتر از تراز ۲۴۵۰ دلار به احتمال زیاد راه را برای حرکت به سمت تراز ۲۵۰۰ دلار هموار می کند.

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۲۴۵۰ دلار را پشت سر بگذارد، احتمالاً با اصلاح نزولی بیشتری مواجه می‌شود. در این حالت، اولین حمایت اصلی در نزدیکی سطح ۲۴۰۰ دلار قرار می گیرد.

در حال حاضر، حمایت اصلی در نزدیکی سطح ۲۳۷۵ دلار و منطقه خط روند در حال شکل گیری می باشد. اگر اتر نتواند سطوح قیمتی بالای منطقه حمایتی ۲۳۷۵ دلار را حفظ کند، می‌تواند به ریزش خود تا منطقه حمایتی ۲۳۳۰ دلار ادامه دهد. در صورتی که گاوها موفق نشوند از حمایت ۲۳۳۰ دلاری دفاع کنند، راه برای حرکت به سمت حمایت 2320 دلار باز میشود.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD کم کم در منطقه صعودی شتاب خود را از دست می دهد.

RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در حال حاضر بالای سطح 60 است.

حمایت اصلی: 2375 دلار

مقاومت اصلی: 2450 دلار

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: newsbtc

282596