رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان:

بازسازی ۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین در سال جاری

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از بازسازی ۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین در سال جاری با دو میلیارد تومان اعتبار خبر داد.
تصویر بازسازی ۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین در سال جاری

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، آرش آزادی رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: بازسازی ۱۱ دستگاه از ماشین آلات سنگین این اداره شامل لودر و گریدر با اعتبار دو میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان در دستور کار است.

وی افزود: بازسازی و نوسازی ماشین آلات راهداری جزو اولویت اداره کل بوده و هست و با برنامه ریزی‌های انجام شده هر ساله تعدادی از ماشین آلات مورد بازسازی قرار می‌گیرند.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به نیاز راهداری استان به ماشین آلات سنگین تأکید کرد: با مساعدت سازمان راهداری پارسال دو دستگاه بیل مکانیکی و امسال نیز ۳ دستگاه لودر به ناوگان راهداری استان اضافه می‌شود.
آزادی تصریح کرد: عمر متوسط ماشین آلات راهداری بالای ۲۵ سال است و این حوزه با مشکلات و کمبود‌های عدیده‌ای نظیر تامین قطعات مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: تأمین سوخت، تیغه برفروب و مواردی از این قبیل برای این دستگاه‌ها نیز بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان قرار دارد.

آزادی افزود: هم اکنون ۴۱۲ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری در استان همدان فعال است.

282097

مطالب مرتبط