افزایش۱۶ میلیونی تردد در راه‌های استان تهران

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به مشاهده ۴۳ میلیون وسیله نقلیه طی نوروز ۱۴۰۰ در راه‌های استان، گفت: در مقایسه با نوروز ۹۸ افزایش۱۶ میلیونی تردد ثبت شده است.
تصویر افزایش۱۶ میلیونی تردد در راه‌های استان تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، عادل مصدقی در خصوص آمار نهایی ترددها در استان تهران از تاریخ ۲۴ اسفندماه ۹۹ لغایت ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: طبق آمار جمع کل ورودی وسایل نقلیه به استان تهران طی نوروز ۹۹ معادل ۲ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۱۱۶ وسیله نقلیه و جمع کل خروجی ۲ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۵۵۵ وسیله نقلیه بوده است که مجموعاً ۲۶ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۳۱ وسیله نقلیه مشاهده شده در راه‌های استان تهران به ثبت رسید.

مصدقی در خصوص آمار نوروز ۱۴۰۰ در محورهای مواصلاتی استان تهران گفت: طبق آمار جمع کل ورودی وسایل نقلیه به استان تهران طی نوروز ۱۴۰۰ معادل ۴ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۷۵۳ وسیله نقلیه و جمع کل خروجی ۵ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۴۴۸ وسیله نقلیه بوده است که مجموعاً ۴۳ میلیون و ۶۳ هزار و ۶۲۵ وسیله نقلیه مشاهده شده در راه‌های استان تهران به ثبت رسید که در مقایسه با نوروز ۹۸ افزایش ۱۶ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۵۹۴ تردد ثبت شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان داشت: طبق آمار خروجی سامانه‌های هوشمند طی ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ بیشترین تردد در آزادراه تهران - کرج با ۱۰۸ هزار و ۳۴۵ وسیله نقلیه مشاهده شده و کمترین تردد در محور لواسانات - فشم با ۲۵ هزار و ۳۳۱ وسیله نقلیه مشاهده شده صورت گرفته است.

وی عنوان داشت: جمع ورودی استان تهران طی روز گذشته ۲۳۷ هزار و ۷۴۵ وسیله نقلیه و جمع خروجی استان ۱۰۸ هزار و ۳۹۵ وسیله بوده و مجموعاً یک میلیون و۶۳۵ هزار و ۹۳ وسیله نقلیه در محوهای مواصلاتی استان مشاهده شده است.

مصدقی با بیان اینکه هم اکنون شاهد ترافیک روان و عادی در همه راه‌های استان تهران هستیم گفت: در حال حاضر شرایط جوی مساعد و آفتابی است و هیچ گونه تداخل جوی را شاهد نیستیم.

منبع: مهر

279850

مطالب مرتبط