نماینده ولی فقیه در هرمزگان: صنایع به مسوولیت اجتماعی خود عمل کنند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: صنایع و شرکت‌های مستقر در منطقه به مسوولیت اجتماعی خود نسبت به مردم عمل کنند.
تصویر نماینده ولی فقیه در هرمزگان: صنایع به مسوولیت اجتماعی خود عمل کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده روز سه شنبه درنشست شورای اداری شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: این موضوع مطالبه جدی و مستمر بنده از مسوولان و مدیران صنایع ایفای مسؤلیت های اجتماعی در سطح منطقه ای که حضور دارند است.

وی ادامه داد: نباید اینگونه باشد که تمام آلایندگی و عوارض برای مردم و منافع استقرار صنایع متعلق به خودشان باشد.

وی اضافه کرد: در استان های همجوار شاهد ایفای مسوؤلیت های اجتماعی صنایع در حوزه های مختلف اجتماعی فرهنگی مانند ورزش هستیم و به صورت مکرر این موضوع را از مسوولان مطالبه کرده‌ام و تا به سرانجام رسیدن مسولیت های اجتماعی صنایع این مطالبه گری را به جد پیگیر خواهم بود.

امام جمعه بندرعباس همچنین بیان داشت: استفاده از ظرفیت های معادن ،کشاورزی و ایجاد صنایع پایین دستی کشاورزی شهرستان حاجی آباد می تواند بخش بزرگی از خلع بیکاری مردم این شهرستان و حتی مردم سایر شهرهای نزیک و بخشی از بیکاری موجود در سطح هرمزگان را حل کند.

وی افزود: مسوولان اهتمام ویژه‌ای جهت راه‌اندازی صنایع پایین دستی و احیاء معادن داشته باشند، بسیاری از معادن حاجی آباد به حال خود رها شده‌اند که با احیاء و در مدار تولید قرار گرفتن آنان بسیاری مشکلات اشتغال جوانان حل خواهد شد.

منبع: ایرنا

282038