همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی انجام شد؛

برگزاری آیین رونمایی از تولیدات حوزه هنری استان مرکزی

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، آیین افتتاح ساختمان جدید حوزه هنری و رونمایی از تولیدات این حوزه توسط استاندار مرکزی برگزار شد.

تصویر برگزاری آیین رونمایی از تولیدات حوزه هنری استان مرکزی

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در آیین رونمایی از سه اثر جدید هنرمندان حوزه هنری استان مرکزی گفت: ساختمان جدید حوزه هنری استان که در گذشته پزشکی قانونی بوده است به خوبی تبدیل به مکانی برای پاتوق هنرمندان شده است.

سید علی آقازاده افزود: مسئولان حوزه هنری باید با استفاده از این فرصت و ظرفیت نسبت به شکوفا شدن استعدادهای هنری استان در زمینه های مختلف تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری باید خانه هنرمندان باشد، گفت: استان مرکزی از لحاظ دارا بودن مکان های فرهنگی و هنری فقیر است و افتتاح این ساختمان یک پله استان را از فقر فرهنگی هنری دور کرده است؛ بنابراین هنرمندان باید از این فرصت و فضای خوب اندیشه و هنر نهایت استفاده را در راستای ارتقای هنر اسلامی و انقلابی ببرند.

رییس حوزه هنری استان مرکزی نیز گفت: ساختمان جدید حوزه هنری با ۳ میلیارد ریال هزینه و با کمک هنرمندان و مجموعه حوزه هنری بازسازی شده است.

رضا میرزایی ابراز کرد: استان مرکزی نیازمند احداث مکانی این چنینی برای هنرمندان بود که با مساعدت استاندار مرکزی این اتفاق رقم خورد.

گفتنی است در این آیین از دو جلد کتاب مجموعه داستان و یک جلد کتاب مجموعه شعر اثر هنرمندان استان مرکزی رونمایی شد.

281775