حمیدرضا قاسمی خبر داد:

پرداخت ۱۹۵ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تسهیلات به مددجویان کمیته امداد دلیجان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان گفت: ۱۹۵ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال در قالب ارئه خدمات و تسهیلات در سال گذشته به مددجویان این نهاد حمایتی و نیازمندان دلیجان پرداخت شد.
تصویر پرداخت ۱۹۵ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تسهیلات به مددجویان کمیته امداد دلیجان

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، حمیدرضا قاسمی روز دوشنبه افزود: این مبلغ از محل اعتبار تسهیلات قرض الحسنه، منابع دولتی و استانی و از منابع کمک های مردمی دلیجان تامین شده است.

وی توضیح داد: ۲ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال پارسال در قالب کمک‌های مشاوره، ازدواج، معیشتی و لوازم خانگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) دلیجان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان با اشاره به پرداخت یک میلیارد و ۵۳ میلیون ریال کمک هزینه درمانی به مددجویان این شهرستان، ادامه داد: ۵۵۶ میلیون ریال به منظور رفع سوء تغذیه کودکان کمتر ازپنج سال به خانواده های زیرپوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد.

قاسمی گفت: یک میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال در سال گذشته به منظور تعمیرات و اجاره مسکن مددجویان بهره‌مند از خدمات کمیته امداد دلیجان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان تصریح کرد: پارسال مددجویان این نهاد حمایتی ۱۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال برای احداث و خرید مسکن دریافت کردند.

وی یادآور شد: ۸۴۵ خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در دلیجان ۲۵ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال مسمتری دریافت می‌کنند.

دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی است و یک‌هزار و ۷۸۰ نفر در قالب هزار و ۵۹ خانوار در این شهرستان از حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند هستند

281747