معاون استانداری ایلام:

مردم نهایت همکاری را با مسئولان داشته باشند

معروف بسطامی گفت: میزان مبتلایان به بیماری  در این روزها بسیار نگران کننده می باشد و اگر این وضع ادامه پیدا کند شاهد وضعیت بدتری خواهیم بود.

تصویر مردم نهایت همکاری را با مسئولان داشته باشند

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، معروف بسطامی؛ معاون استانداری ایلام ظهر امروز در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا استان، ابراز کرد: با توجه به وضع موجود، باید منتظر افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در طی روزهای آینده باشیم.

بسطامی در ادامه تصریح کرد: میزان مبتلایان به بیماری در این روزها بسیار نگران کننده می باشد و اگر این وضع ادامه پیدا کند شاهد وضعیت بدتری خواهیم بود.

وی با تاکید بر رعایت دسنورالعمل های بهداشتی توسط مردم، اظهار داشت: اگر بخواهیم شرایط به حالت قبل بازگردد، باید رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم به بالای 90 درصد برسد.

معاون استانداری ایلام ضمن بیان اینکه افرادی که تست کرونا آنها مثبت می شود باید در قرنطینه قرار بگیرند، عنوان داشت: اگر شخصی با تست کرونا مثبت از قرنطینه خارج شود طبق قانون با او برخورد خواهد شد.

وی با اشاره انجام رزمایش هوشیاری مردم در سطح استان، مطرح داشت: با همکاری پدافند غیر عامل و سازمان تبلیغات اسلامی استان برنامه هایی را با حضور 400 نفر نیرو در جهت سوق دادن مردم به سمت رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به اجرا در خواهیم آورد.

نوروزی_استان ایلام

281379