معاون استاندار ایلام:

بیلبوردهای تبلیغاتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد

احمد کرمی گفت: باید تمامی بیلبوردهای تبلیغاتی موجود در استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایلام قرار بگیرد تا با استفاده از بیلبورد زدن و تشویق مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی قدمی در جهت سوق دادن مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی برداشته شود.

تصویر بیلبوردهای تبلیغاتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام؛ احمد کرمی؛ معاون استانداری ایلام صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ابراز کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در تقریبا تمام استان با همکاری نهادهای مربوطه تمامی تفرجگاه ها و مراکز گردشگری در سطح استان را محدودخواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: این اعمال محدودیت ها با کمک منابع طبیعی و محیط زیست، حمل و نقل جاده‌ای و همچنین جمعیت هلال احمر صورت خواهد گرفت.

معاون عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اعمال جریمه سنگین برای ورود خودروهای غیر بومی به استان ایلام، اظهار داشت: در صورت ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان ابتدا یک پیامک اخطار برای شماره مالک خودرو ارسال و در صورت ادامه دادن به تخلف، با جریمه سنگین مواجه خواهند شد.

کرمی در پایان تصریح کرد: باید تمامی بیلبوردهای تبلیغاتی موجود در استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایلام قرار بگیرد تا با استفاده از بیلبورد زدن و تشویق مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی قدمی در جهت سوق دادن مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی برداشته شود.

نوروزی_استان ایلام

281119