تشریح وضعیت برگزاری امتحانات دانش آموزان/موافق برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری هستیم

وزیر آموزش و پرورش از جزئیات نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان خبر داد و گفت: اگر وضعیت کرونایی کشور ثابت باشد و وضعیت مناسبی از لحاظ کرونایی را در کشور شاهد باشیم موافق برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم به طور حضوری هستیم.
تصویر تشریح وضعیت برگزاری امتحانات دانش آموزان/موافق برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، محسن حاجی‌میرزایی در جمع خبرنگارا به نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان در خرداد ماه ۱۴۰۰ اشاره کرد و اظهار داشت: اگر وضعیت کرونایی کشور ثابت باشد و وضعیت مناسبی از لحاظ کرونایی را در کشور شاهد باشیم موافق برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم به طور حضوری هستیم.

‌وی در خصوص مشکلات برخی فرهنگیان که از طریق دانش‌سرا جذب آموزش و پرورش شدند، بیان کرد:‌ این وزارت در حال پیگیری موضوع است و برای رفع مشکلات آنان تلاش می‌کند‌.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت نیروی انسانی عنوان کرد: بزرگترین گام در سند تحول ساماندهی نیروی انسانی است و همه کسانیکه قبل از سال 1392 با ما همکار ی می‌کردند تعیین تکلیف شدند و بقیه ماه‌های آینده تعیین تکلیف می شوند.

حاجی میرزایی ادامه داد: مصوبات صلاحیت معلمی بررسی و ارائه شده است و کسی بدون صلاحیت معلمی نمی‌تواند وارد آموزش و تدریس شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام سعی ما بر این است که انگیزه‌ای برای معلمان ایجاد شود تا افراد در مسیر کسب خلاقیتها قدم بردارند و اگر رتبه بندی به شیوه صحیح انجام شود تحولی عمیق را در این زمینه شاهد باشیم.

انتهای پیام/

281094