رکوردشکنی کرونا؛

مرگ 8 بیمار کرونایی در کردستان/ شناسایی 476 بیمار جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مرگ 8 شهروند این استان در طول 24 ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

تصویر مرگ 8 بیمار کرونایی در کردستان/ شناسایی 476 بیمار جدید

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، فرزین رضاعی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز در جمع خبرنگاران با تایید این خبر اظهار داشت: متاسفانه روز به روز شاهد افزایش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در استان کردستان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در طول 24 ساعت گذشته تاکنون 8 بیمار کرونایی در کردستان جان خود را از دست دادند که این تعداد فوتی در این مدت زمان بی سابقه است.

رضاعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین در طول شبانه روز گذشته تا امروز 476 بیمار کرونایی دیگر در سطح استان کردستان شناسایی شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: با بیماران جدید امروز و روز گذشته تعداد مبتلایان بستری در بیمارستان کردستان به 411 نفر رسیده است که 61 نفر از این مبتلایان به علت وخامت بیماری در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

این مقام درمانی بیشترین مبتلایان به کرونا را در شهر سنندج عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر در سنندج: ۱۸۲ نفر، در سقز: ۶۳ نفر، در مریوان: ۱۶ نفر، در قروه: ۲۶ نفر، در بیجار: ۵۰ نفر، در کامیاران: ۱۹ نفر، در دیواندره: ۱۹ نفر، در بانه: ۳۱ نفر و در دهگلان: ۵ نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی بستری هستند.

رضاعی در پایان سخنان خود عنوان کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا در کردستان تاکنون شاهد فوت هزار و 133 نفر بوده ایم و بی شک این آمار در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

آیین مهر ـ استان کردستان

281064

مطالب مرتبط