برگزاری آزمون وکالت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

فاطمه زرین آمیزی گفت: امکان برگزاری آزمون در تمامی شهرها وجود ندارد و داوطلبان در صورت نبود ظرفیت کافی برای برگزاری آزمون در شهر مبدا داوطلب به شهر دیگری منتقل شود. البته این انتقال خارج از استان انجام نمی‌شود.
تصویر برگزاری آزمون وکالت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش سایت خبری پرسون، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش درباره آخرین تصمیمات برای برگزاری آزمون‌ها گفت: سازمان سنجش برای برگزاری آزمون وکالت به عنوان یک دستگاه مجری و بر اساس مجوز ستاد مقابله با کرونا آزمون را در روز جمعه 20 فروردین در 84 شهر برگزار می‌کند.

او افزود: البته پروتکل‌های بهداشتی بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان محقق می‌شود. البته ناظران از سوی وزارت بهداشت و درمان برای نظارت بر حسن رعایت پروتکل‌ها همچون دیگر آزمون‌ها به حوزه‌ها اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: البته نظارت دقیقی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. داوطلبان در این آزمون از شهر محل برگزاری خارج نمی‌شوند.

زرین آمیزی تصریح کرد: امکان برگزاری آزمون در تمامی شهرها وجود ندارد و داوطلبان در صورت نبود ظرفیت کافی برای برگزاری آزمون باید داوطلب به شهر دیگری منتقل شود. البته این انتقال خارج از استان انجام نمی‌شود.

به گفته او این آزمون بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

نحوه برگزاری آزمون ها در شرایط کرونایی

زرین آمیزی درباره برگزاری سایر آزمون‌ها گفت: آزمون کارشناسی ارشد در هفته نخست خرداد برگزار می‌شود. البته از هم اکنون تا خرداد نمی‌توان درباره تعویق آزمون برنامه ریزی کرد، چون وضعیت کرونا در کشور قابل پیش بینی نیست.

او تصریح کرد: نحوه برگزاری آزمون‌ها بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا است و اطلاع رسانی‌های لازم برای داوطلبان انجام می‌شود.

281060