تمدید زمان ثبت‌نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ مرکز وکلا برای پذیرفته‌شدگان آزمون ۹۹

علی بهادری‌جهرمی، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با انتشار توئیتی توصیه کرد؛ پذیرفته‌‌شدگان مرحله اول آزمون وکالت سال 99 مرکز وکلای قوه قضائیه فعلاً در آزمون وکالت 1400 ثبت‌نام نکنند.
تصویر تمدید زمان ثبت‌نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ مرکز وکلا برای پذیرفته‌شدگان آزمون ۹۹

به گزارش سایت خبری پرسون، بهادری‌جهرمی در توئیتر خود نوشت: "خبر خوب برای داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول آزمون سال 99 مرکز:
با سازمان سنجش در خصوص اعطای مهلت به این عزیزان برای ثبت نام در آزمون 1400 در صورت عدم قبولی نهایی توافق شد. اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد، فعلاً ثبت نام نکنید."

گفتنی است؛ ثبت نام آزمون وکالت 1400 مرکز وکلای قوه قضائیه از امروز ششم مردادماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا 12 مردادماه ادامه دارد. با این حال هنوز نتایج مرحله شفاهی آزمون وکالت 1399 به صورت کامل اعلام نشده است.

آزمون‌های مرکز وکلا دو مرحله‌ای (کتبی - شفاهی) است که به دلیل شیوع بیماری کرونا، مرحله شفاهی آزمون 99 در استان‌ها ناخواسته با تعویق مواجه شد و به همین دلیل داوطلبان آزمون که در خصوص قبولی و یا مردودی خود با شک مواجه هستند، امکان تصمیم درست برای ثبت‌نام یا عدم ثبت‌نام در آزمون 1400 را نداشتند که با وعده رئیس مرکز وکلا برای تمدید ثبت نام برای این گروه از داوطلبان، مشکل آنان رفع شد.

داوطلبان همچنین می‌توانند برای کسب آخرین اخبار و اطلاعات تکمیلی در خصوص آزمون وکالت 1400 به سایت مرکز وکلای قوه قضائیه به نشانی www.23055.ir مراجعه کنند.

مرکز وکلای قوه قضائیه , آزمون وکالت ,

327480