مدیرکل دفتر جذب استانداری گیلان؛

تسریع در پرداخت تسهیلات کلید تحقق شعار سال است

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان گفت: تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی مهمترین عامل در مانع زدایی از سرمایه‌گذاری و تولید و تحقق شعار سال است .

تصویر تسریع در پرداخت تسهیلات کلید تحقق شعار سال است

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، یونس رنجکش روز پنجشنبه با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی برای برون رفت از مشکلات کرونا و وام های توسعه پایدار روستایی افزود: باید تلاش کنیم با ایجاد فضای مناسب سرمایه گذاری و رفع موانع بر اساس اختیارات و وظایف قانونی از تولید و سرمایه‌گذاری‌ها در این زمینه حمایت شود.

وی اظهار داشت: تحقق شعار امسال مورد تاکید مقام معظم رهبری بستگی به نوع نگاه و عملکرد مدیران در سطوح مختلف در همراهی با سرمایه‌گذاران و بستر سازی مناسب در حمایت از تولیدات داخلی و پشتیبانی از آن دارد.

وی یادآور شد: اگرچه اشتیاق بسیاری از سوی سرمایه گذاران برای استفاده از فرصت های موجود در گیلان در حوزه های مختلف وجود دارد اما گاهی برخی بخشنامه ها و برخوردها و تفسیرهای سلیقگی مانع بزرگی در مسیر تحقق اهداف سرمایه‌گذاری هستند.

وی با قدردانی از مجموعه اقدامات انجام گرفته در سال گذشته در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا و وام های حمایتی توسعه پایدار روستایی برای ایجاد اشتغال زایی و سرمایه‌گذاری های مربوطه از بانک ها و دستگاه های اجرایی یادآور شد: تسریع در پرداخت تسهیلات و صدور مجوزها نقش کلیدی در تحقق اهداف مورد نظر دارد.

رنجکش افزود: میزان جذب تسهیلات در سال گذشته رضایت‌بخش بوده است اما باید با تسهیل گری در فرایند در زمان مناسب این تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت سرمایه گذاری استانداری گیلان خاطر نشان کرد: امسال باید اولویت ها بر اساس پرداخت به موقع تسهیلات باشد.

سال گذشته بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در گیلان پرداخت شد.

منبع: ایرنا

280967