وزیر آموزش و پرورش وارد آذربایجان‌غربی شد

وزیر آموزش و پرورش با همراهی جمعی از نمایندگان مجلس و استقبال استاندار آذربایجان‌غربی و مدیران متبوع استانی شب گذشته وارد فرودگاه شهید باکری ارومیه شد.
تصویر وزیر آموزش و پرورش وارد آذربایجان‌غربی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، محسن حاجی میرزایی با هدف بررسی وضعیت آموزشی، دیدار با معلمان، دانش‌آموزان، مسوولان استانی و افتتاح چندین پروژه آموزشی، با استقبال مسوولان استانی وارد آذربایجان‌غربی شد.

حضور در مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی، دیدار با معلمان منتخب استان و بازدید از نمایشگاه دستاوردها و دیدار با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان، افتتاح و کلنگ زنی پروژهای آموزشی و پرورشی از طریق ویدئوکنفرانس در نواحی و مناطق استان، حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، گفت‌وگو با دانش آموزان با موضوع بررسی کمی و کیفی آموزش‌های مجازی از برنامه سفر یک روزه وزیرآموزش و پرورش است.

در برنامه سفر وزیر آموزش و پرورش به آذربایجان‌غربی شرکت در شورای آموزش و پرورش و حضور در شورای معاونان و افتتاح چندین مدرسه از جمله مدرسه ۱۲ کلاسه شهید افخمی نیا در ارومیه و کلنگ‌زنی چند طرح آموزشی وجود دارد.

طی سفر حاجی میرزایی به استان فیلم‌برداری سریال ۱۳ قسمتی با موضوع آموزش و پرورش و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش آغاز می‌شود.
انتهای پیام/

280926