فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی؛

کلاهبردار حرفه‌ای300میلیاردری در دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: کلاهبردار حرفه‌ای ۳۰۰ میلیارد ریالی با تلاش ماموران آگاهی در آذربایجان‌غربی شناسایی و دستگیر شد.
تصویر کلاهبردار حرفه‌ای300میلیاردری در دام پلیس افتاد

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، سردار مسعود خرم‌نیا اظهار داشت: کلاهبردار حرفه‌ای ۳۰۰ میلیارد ریالی با تلاش ماموران آگاهی در آذربایجان‌غربی شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این فرد، کالاهای کلاهبرداری شده از صاحبان شرکت‌ها و موسسات خصوصی را در چهار سوله بزرگ نگهداری می‌کرد که این مراکز هم شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: پس از دریافت اطلاعاتی در خصوص کلاهبرداری این فرد، ماموران با انجام اطلاعات نامحسوس و تحقیقات لازم و پس از هماهنگی با مراجع قضایی موفق شدند او را که از افراد سابقه‌دار نیز به شمار می‌رود، شناسایی کنند.

خرم‌نیا اضافه کرد: متهم با استفاده از فضای مجازی، مالباختگان شامل برخی مالکان کارخانه‌ها یا کارگاه‌های تولیدی را شناسایی کرده و با ایجاد رابطه به عنوان قطب صادرات استان به کشور عراق، از آنان کالاهایی را دریافت و انباشت می‌کرد.

وی ارزش ریالی کالاهای کلاهبرداری شده را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام وخاطرنشان کرد: متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/

280718