کشف و ضبط 15 تن انواع مواد غذایی و اقلام احتکار شده اساسی در نقده

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف ۱۵ تن انواع مواد غذایی و اقلام اساسی احتکار شده در نقده به ارزش 60 میلیارد ریالی خبرداد.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا از کشف ۱۵ تن انواع مواد غذایی و اقلام اساسی احتکار شده در نقده به ارزش 60 میلیارد ریالی خبرداد و اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی با همکاری کلانتری ۱۲ شهید بهشتی نقده با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات موفق شدند انبار کالاهای اساسی احتکار شده را در یکی از مناطق حاشیه‌ای این شهرستان شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از تکمیل تحقیقات لازم با کسب مجوز قضایی از محل مورد نظر بازرسی کردندتصریح کرد: در این بازرسی ۱۵ تن مواد غذایی و اقلام اساسی مردم از قبیل انواع برنج ایرانی و خارجی، چای خارجی، حبوبات، قند، روغن جامد، رب گوجه فرنگی، ۶۰ هزار عدد انواع شوینده ایرانی و خارجی و چهار هزار و ۳۰۰ بطری آبلیمو احتکار شده را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شده و محل مورد نظر پلمپ شد، اعلام کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/

257690