بازار میوه رونق ندارد/ فروشندگان در شرایط سختی هستند

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: آنقدر در زندگی مردم چاله چوله به وجود آمده که خرید میوه در میان آن‌ها گم شده است و این مساله، شرایط سختی را حتی برای فروشندگان میوه به وجود آورده است.
تصویر بازار میوه رونق ندارد/  فروشندگان در شرایط سختی هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالرضا جمالی‌پور اظهار کرد: اوضاع مالی مردم بد و درآمدها بسیار کم شده است و وقتی درآمد مردم پایین باشد به خیلی از چیزها نمی‌رسند و توان خریدشان بسیار پایین می‌آید و به این علت است که بازار میوه رونق چندانی ندارد.

وی افزود: مردم این روزها آنقدر قسط و هزینه دارند که وقتی ریالی به دست‌شان می‌رسد باید آن را هزار قسمت کنند و شاید کمتر پولی برای خرید میوه باقی می‌ماند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: به عنوان کسی که میوه‌فروشی دارد، وقتی می‌بینم که یک نفر یک سال است که میوه نخورده است زجر می‌کشم. ما یک جا فروشنده و هزار جای دیگر خریدار هستیم و شرایط و وضعیت مردم را درک می‌کنیم و می‌دانیم که قیمت‌های بالا چه وضعیتی برای مردم به وجود آورده است.

جمالی‌پور گفت: با توجه به وضعیت مالی مردم، وقتی از فروشندگان میوه خرید نشود آن‌ها نیز وضعیت معیشتی دشواری را تجربه می‌کنند و باید گفت که اکنون وضعیت مناسبی نیست.

وی افزود: آنقدر در زندگی مردم چاله چوله به وجود آمده که خرید میوه در میان آن‌ها گم شده است و این مساله، شرایط سختی را حتی برای فروشندگان میوه به وجود آورده است.

280443