ادعای عجیب استانداری تهران؛ کدام صف مرغ؟!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به عرضه گسترده مرغ در تهران از عادی شدن شرایط بازار مرغ در تهران و عدم وجود صف برای خرید مرغ خبر داد.
تصویر ادعای عجیب استانداری تهران؛ کدام صف مرغ؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، حشمت الله عسگری با اشاره به بازدید از میادین سطح شهر در زمینه توزیع مرغ اظهار کرد: خوشبختانه با عرضه گسترده مرغ، بازار به شرایط عادی بازگشته و دیگر هیچ صفی برای خرید مرغ وجود ندارد.

وی ادامه داد: روز گذشته هزار و ۱۰۰ تُن مرغ وارد استان تهران شد و امروز نیز بالغ بر هزار و ۴۰۰ تُن مرغ وارد استان شده است که از این میزان ۳۰۰ تُن به شهرستان‌ها داده شده و ۳۰۰ تُن نیز به میادین سطح شهر داده شده و مابقی نیز حدود ۹۰۰ تُن در اختیار واحدهای صنفی سطح شهر تهران قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: در روزهای گذشته محدودیت داشتیم و برای هر واحد صنفی ۵۰۰ کیلوگرم تا یک تُن مرغ در نظر گرفته می‌شد که امروز به دلیل وفور مرغ کل محدودیت‌ها برداشته شد و هر واحد صنفی به هر میزان که مرغ بخواهد می‌تواند در میدان بهمن تحویل بگیرد.

وی تأکید کرد: پیش بینی شده در صورت مازاد، مرغ توسط دولت خریداری شود و منجمد شود. بر اساس گزارش‌ها و بازدید انجام شده امروز از سطح میادین شهر هیچ صفی در میادین نداریم و به این ترتیب بازار مرغ به حالت عادی بازگشته است.

280122