نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

۱۲ فروردین نمادی از مهر تایید و سر آغاز حاکمیت تمدن اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روزپنجشنبه با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جمهوری اسلامی گفت: ۱۲ فروردین نمادی از مهر تایید مردمی بر انقلاب و سرآغاز حاکمیت تفکر و تمدن اسلامی است.
تصویر ۱۲ فروردین نمادی از مهر تایید و سر آغاز حاکمیت تمدن اسلامی است

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این بیانیه آورده است: یوم الله ۱۲ فروردین بیانگر فریاد ملتی متمدن و سر بلند از درون تاریخ است که ندای صلح؛عدالت طالبی و خود باوری آنان در سایه انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسید و با پشتیبانی از آرمان های بنیانگذار این انقلاب مسیری جدید از عزتمندی و اقتدار پیش روی خود و تمامی آزادیخواهان جهان قرار داد.

وی افزوده است: یوم‌الله ۱۲ فروردین سرآغازی بر حیات واقعی اسلام در عصر دنیا داران جاه‌طلب و ‏زورمداران هواپرست است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت ابدی خود را در پیروی از امیال و آرزوهای ‏مادی و حیوانی جستجو کرده اند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این بیانیه عنوان کرده است: تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در انجام رفراندوم در مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دلالت بر اهمیت و نقش مردم در تعیین سرنوشت و الگوی حکومت و اداره جامعه و قانونمندسازی ساختار و بنیان‌های نظام داشته و خط بطلانی بر تبلیغات مسموم استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرده است: ۱۲ فروردین را می توان تجلی واقعی اراده و عزم راسخ در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیه استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی دانست که با رای اکثریت قاطع مردم (۲/۹۸ درصد) در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی ملت انقلابی به پیروزی رسید و در طول عمر با برکت انقلاب با این پشتیبانی و حمایت قله های بزرگی فتح و گام های مهمی در راستای اعتلای نظام اسلامی برداشته شد.

وی در این بیانیه تاکید کرده است: ملت آگاه، مومن، زمان شناس و با بصیرت ایران اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره با پشتیبانی از آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری عشق و علاقه خود به انقلاب اسلامی را فریاد زده است و امسال نیز در انتخابات ۲۸ خردادماه که فرصتی دوباره برای تثبیت اقتدار و عظمت نظام اسلامی محسوب می‌شود با حضور خود تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

امام جمعه اراک در بخش پایانی این بیانیه آورده است: خداوند بر توفیقات تمامی خدمتگزاران به نظام اسلامی بیفزاید و سایه مقام معظم رهبری را بر سر ملت همیشه در صحنه حفظ و روح بلند امام راحل و شهدای گرانسنگ را در جوار بارگاه قدس مأوا عنایت فرماید.

۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ اولین همه پرسی در نقاط مختلف ایران برگزار شد که در آن بیش ۹۸ درصد از مردم به نظام جمهوری اسلامی رای آری دادند و این روز از سوی امام خمینی(ره) به نام روز جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

279627