اصغر سمسارزاده:

سال 1400 کمی به فکر مردم باشید / مردم ایران به آرامش و خنده احتیاج دارند

هنرمند پیشکسوت طنز در رادیو درباره ورود به سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه «مردم ایران به آرامش و خنده احتیاج دارند»، گفت: مردم ایران بزرگترین انسان های روی زمین اند و باید به آنها احترام گذاشت.
تصویر سال 1400 کمی به فکر مردم باشید / مردم ایران به آرامش و خنده احتیاج دارند

به گزارش سایت خبری پرسون، اصغر سمسارزاده چهره شناخته‌شده و قدیمی عرصه کمدی که سالیان متمادی است در جهت فراهم کردن فضای شادی و نشاط برای مردم تلاش کرده است، درباره ی سال ۱۴۰۰ و سالی که گذشت، با همان زبان طنز معمول خود گفت: سال ۹۹ نه برای من، بلکه برای کل جهان سال افتضاحی بود. امیدوارم این کرونای بی پدر برود و همه ما راحت شویم.

هنرمند «صبح جمعه با شما» ادامه داد: در این روزهای ابتدایی سال جدید آرزو می کنم ۱۴۰۰ سالی باشد که در آن کمی به فکر مردم باشند. مردم ایران احتیاج به پول دارند. مردم ایران احتیاج به نان دارند. مردم ایران به آرامش و خنده احتیاج دارند. مردم ایران بزرگترین انسانهای روی زمین اند، باید به آنها باید احترام گذاشت.

سمسارزاده درباره ی فعالیتش در رادیو اظهار کرد: رادیو زندگی من شده است و این علاقه من به خاطر مردم است و نه مدیران. چراکه مدیران هیچ وقت به فکر ما نبوده و نیستند و دوست هم ندارند باشند. یک تیم حدودا ۴۰ نفره هستیم که برای مردم کار می کنیم. از ۲۷ اسفند ماه برنامه ما شروع به پخش شد و صبح ها تا پایان فروردین هر روز برنامه داریم.

این هنرمند برنامه های طنز رادیو که در این سری از برنامه «صبح جمعه با شما» کاراکتر «اصغر و شوکت» را ایفا می کند، سپس از شرایط سخت کار در دوران کرونا گفت و اینکه برای پخش نوروزی میزان فعالیتشان دو برابر شد تا مخاطبان بیشتری رادیو را دنبال کنند.

وی درباره شنوندگان رادیو اظهار کرد: طبق گفته مدیران صدا، در حال حاضر میزان مخاطبان رادیو به ۳۴ میلیون نفر رسیده است.

این هنرمند در پایان از نمایشی تحت عنوان «خانه ی سالمندان بانوان ایران» یاد کرد که در سال گذشته و به واسطه ی شیوع کرونا ضرر زیادی به آن وارد شد و یادآور شد که بیش از ۵۰۰ روز بیکار بوده است و اگر فیلم های سینمایی و چندکار دیگر نبود، در طول این مدت همچنان بیکار می ماند.

اصغر سمسارزاده این روزها علاوه بر همکاری با برنامه «صبح جمعه با شما» رادیو، در فیلم سینمایی «جایی برای پیرمردها نیست» به ایفای نقش می پردازد.

گفتنی است، برنامه «صبح عید با شما» ویژه‌برنامه گروه «صبح جمعه با شما» در ایام نوروز است که هر روز ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ به تهیه‌کنندگی و سردبیری ساجد قدوسیان از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.

279525