فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

خدمت‌محوری و محرومیت‌زدایی رویکرد کنگره شهدا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: با توجه به شیوع کرونا، رویکرد کنگره شهدا به سمت خدمت‌محوری و محرومیت‌زدایی رفت.
تصویر خدمت‌محوری و محرومیت‌زدایی رویکرد کنگره شهدا

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سردار رضاپورشمسی در دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران با آیت‌الله ناصری یزدی اظهار داشت: توزیع بیش از 120 هزار بسته معیشتی و 40 هزار بسته بهداشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا از جمله اقدامات ارزشمندی است که در کنگره شهدای یزد برگزار شد.

وی از بازسازی 4 هزار متر منازل آسیب دیده محرومان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا، رویکرد کنگره شهدا به سمت خدمت‌محوری و محرومیت‌زدایی رفت.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: با بهبود وضعیت استان یزد، یادواره‌های شهدا هم در نقاط مختلف استان یزد برگزار شد و در کنار این یادواره‌ها، بسته‌های معیشتی متعددی هم در میان نیازمندان توزیع شد.

پورشمسی گفت: متاسفانه آمار ازدواج در استان یزد طی سال‌های گذشته بسیار کاهش پیدا کرده بود و به همین دلیل یکی از برنامه‌های ما برگزاری 400 ازدواج آسان بود که خوشبختانه نزدیک به 1200 ازدواج آسان برگزار شد.

پورشمسی تصریح کرد: آن چیزی که در کنگره ها دنبال می شود احیای خاطرات رزمندگان و بازسازی فضای معنوی دوران دفاع مقدس در جامعه است و اگر نگاه کنیم در حقیقت دفاع مقدس یک دانشگاه تمام عیار و یک نعمت بسیار بزرگ برای مردم ما است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امسال با توجه به اینکه کرونا در سال 99 داشتیم، سمت و سوی برنامه‌ها از همایش‌ها و برنامه‌های تجمعی به سمت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی رفت.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا فضای برگزاری اجلاسیه بسیار محدود است و ما تنها می‌توانیم خدمت بخشی از خانواده‌های شهدا باشیم و مردم می‌توانند از ساعت 9 صبح این مراسم را از شبکه یزد و فضای مجازی مشاهده کنند.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

279350

مطالب مرتبط