مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان؛

جابجایی ۳۵ هزار مسافر نوروزی در آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از جابجایی نزدیک به ۳۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبرداد و گفت: در پنج روز ابتدای طرح نوروزی سال جاری از ۲۸ اسفند تا دوم فروردین ۲۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیرهای درون استانی و مابقی در مسیرهای برون استانی جابجا شده اند.
تصویر جابجایی ۳۵ هزار مسافر نوروزی در آذربایجان غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری از جابجایی نزدیک به ۳۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبرداد و اظهار داشت: در پنج روز ابتدای طرح نوروزی سال جاری از ۲۸ اسفند تا دوم فروردین ۲۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیرهای درون استانی و مابقی در مسیرهای برون استانی جابجا شده اند.

وی اضافه کرد: در حدود سه هزار دستگاه در بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافر استان با ۴چهارهزار نفر راننده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آماده خدمات رسانی به افرادی که قصد عزیمت به شهرهای دیگر را دارند، هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی بیان کرد: براساس دستورالعمل جدید سازمان تمام رانندگان ناوگان عمومی مسافربری نسبت به ارایه اطلاع سفر شامل مشخصات راننده، شرکت مسافربری، مختصات سفر همچون مبدا، مسیر عبوری ، شهرهای در مسیر عبوری، محل توقف برای نماز و وعده غذایی و اطلاعات مشابه اقدام می‌کنند.

در حال حاضر 4شهر ارومیه، نقده، ماکو و چایپاره در وضعیت نارنجی قرار دارند و کارشناسان از احتمال تغییر وضعیت شهرهای ارومیه و نقده به دلیل افزایش شمار بیماران بستری در روزهای آتی خبر می دهند.

278684

مطالب مرتبط