آستانه تناقض گویی مسئولان؛

میراث فرهنگی کردستان از اسکان 4 هزار مسافر خبر می دهد!/ پایمال کردن بخشنامه های ستاد کرونا

با وجود تاکیدات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا و درخواست از مردم برای پرهیز از هرگونه سفر متاسفانه میراث فرهنگی کردستان با انتشار خبری از اسکان 4 هزار مسافر و نیز بازدید 262 هزار و 741 نفر از امکان تاریخی و دیدنی در این استان خبر می دهد.

تصویر میراث فرهنگی کردستان از اسکان 4 هزار مسافر خبر می دهد!/ پایمال کردن بخشنامه های ستاد کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، علیرغم اینکه بسیاری از مسئولان کشوری و استانی در بحث بیماری کرونا به ویژه کرونای جهش یافته انگلیسی هشدار می دهند و به صورت مرتب و مکرر از هم وطنان می خواهند که برای جلوگیری و شیوع این بیماری حتی از مهمانی های خانوادگی در این روزها به شدت پرهیز کنند، معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی کردستان از اسکان 4 هزار مسافر در این استان علیرغم وضعیت شیوع کرونا خبر می دهد.

به گفته آرمان وطن دوست از 28 اسفندماه سال گذشته تا شب گذشته (2 فروردین 1400) 4 هزار 749 نفر مسافر در هتل‌ها، مهمان پذیرها، هتل آپارتمان و اقامتگاه‌های بوم گردی استان اقامت داشته‌اند.

یعنی از آغاز کرونا تاکنون نزدیک به 5 هزار هموطن به کردستان سفر و حتی اقامت داشته اند و این امر بی گمان مغایر با برنامه های ستاد مبارزه با کروناست.

از سوی دیگر وطن دوست از کردستان گردی این مسافران خبر می دهد و می گوید که بیش از 262 هزار نفر از این مسافرین از اماکن گردشگری و عمارت های تاریخی کردستان در این پروسه زمانی دیدن داشته اند!

البته معاون میراث فرهنگی استان کردستان اعلام می دارد که این بازدیدها با نظارت کامل صورت گرفته است و تخلفی در این بین دیده نشده است!.

در میان سخنان وطن دوست اینگونه به نظر می رسد که هیچ موردی از بیماری کرونا در استان کردستان وجود ندارد و این خطه در سلامت کامل به سر می برد و به نوعی مصونیت کرونا شامل مردم کردستان شده است.

گردش آزادانه مسافران نوروزی در این استان در حالی صورت می گیرد که استاندار کردستان چند روز قبل از پایان سال از هم وطنان خواسته بود که به این استان سفر نکنند، ولی کو گوش شنوا؟!

تاسفبارتر اینکه این مسافران و گردشگران که در این ایام کرونایی کردستان را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند و قرعه گردشگری به نام این استان افتاده است به اماکن تاریخی و دیدنی این خطه تردد داشته اند و بی گمان در هفته های آینده نتیجه این بی تدبیری مسئولان میراث فرهنگی کردستان را در بحث اوج گیری کرونا و شلوغی راهروهای بیمارستان ها خواهیم دید.

به نظر می رسد میراث فرهنگی استان کردستان تنها به فکر بالا بردن اعداد و ارقام مسافران است تا تمکین نمودن به دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونای کشور و استان، زیرا گردش آزادانه 262 هزار گردشگر در این بازه زمانی در کردستانی که هر لحظه در خطر اوج گیری کروناست، همانند یک چمدان باورت می باشد که هر لحظه امکان انفجار آن می رود.

آیین مهر ـ استان کردستان

278633